Esperábemos ver batalles repetíes en Xida, ya’l gran premiu nun defraudó, básicamente vimos una segunda parte de lo que fai unos díes topábemos en Baḥréin.
La Q1 entamó col primer accidente de Latifi nun fin de selmana que nun foi’l suyu y con una imaxe que nun se vía dende fai muncho tiempu como ye la de Lewis Hamilton fuera de Q2 por falta de ritmu. Nun foi nengún error del pilotu, nengún eventu desafortunáu nin nenguna bandera amariella que-y torgare la vuelta; simplemente’l pilotu británicu nun yera quien a sacar un tiempu mínimu del Mercedes, que se ta demostrando muncho más dificil d’entender y de configurar de lo que tábemos avezaos coles fleches platiaes.
Otru accidente marcaría la Q2 y tol eventu al sufrir Mick Schumacher un accidente de 33G contra les barreres que mos fizo esfrecer a toos. Por suerte, el pilotu alemán saldría sanu y salvu del choque, anque la realización de la FIA que s’empeñó en nun dar nenguna imaxe del pilotu hasta bien pasáu un ratu nun transmitiría tranquilidá precisamente. Obviamente nun pidimos que s’emitan imáxenes delicaes, pero siempre ayuda ver de primer mano del pilotu que tán bien y ensin nenguna lesión como foi’l casu. Una vez asegurada la salú del pilotu, la pista tardaría tovía un cachu en llimpiase por mor de tolos restos sólidos y llíquidos que dexara un Haas que quedare desfechu. Segunda bandera colorada.
La presencia de Bottas y Magnussen en Q3 yá nun ye una novedá dende la selmana pasada y, mientres Russell quedaba como únicu representante de Mercedes na clasificación la llucha taba per delantre ente los Red Bull y los Ferrari. Anque la llucha yera dura ente Leclerc y Verstappen, Sáinz enseñó los dientes, pero foi Sergio Pérez el que se fizo col meyor tiempu mientres el so compañeru solo podía ser cuartu.
Yá na carrera del domingu, el primer abandonu vieno per parte de Tsunoda. El pilotu xaponés tuvo problemes nel motor y abandonó la carrera na vuelta de formación primero que los semáforos se prendieren siquiera. Na salida, Verstappen foi quien a ganar el tercer puestu a Sáinz mientres Pérez defendía’l primer puestu. Pero l’espectáculu nes primeres vueltes vendría por parte d’Alpine, el box del equipu contenía l’aliendu mientres Ocon y Alonso lluchaben por posición. El francés defendía la sesta posición con uñes y dientes hasta que’l pilotu asturianu foi quien a adelantalu. Viendo que la llucha s’allargaba, el muru del equipu francés acabaría pidiéndo-y a Ocon que caltuviera la posición. Y ye que, anque mos facía esfrutar abondo esa llucha, nun yera conveniente pal equipu magar que facía que s’acercasen los perseguidores mientres Russell metía tierra per medio.
Una vez que s’abría la ventana d’entrada de cambiu de neumáticos pa los que salieron cola goma media, Ferrari xugó la so baza dio la instrucción de “Box p’adelantar” a Leclerc, qu’implicaba que fadría exactamente lo contrario que’l pilotu que tenía per delantre, nesti casu Pérez, qu’entró a cambiar pa cubrir la posición énte l’amagu de la Scudería ya’l pilotu monegascu siguió en carrera. Pero poco depués Latifi tendría’l so segundu alcuentru col muru, una foto que yá se ta repitiendo más de la cuenta y que, aparte de dexar al pilotu canadiense fuera de xuegu, obligaría a sacar al coche de seguridá y abriría una oportunidá pa facer un cambiu de gomes con baxu coste de tiempu. Tolos que salieron con medios aprovecharon y Pérez cayó a la tercera posición d’una carrera que llideraba agora Charles Leclerc. Nel reaniciu Pérez tuvo que ceder un puestu más a Sáinz magar que’l pilotu español ganaría-y la posición al salir de boxes anque’l mexicanu acabare per delantre, lo que lu obligaría a devolver esa posición.
Nun hebo suerte esta vez pa Fernando Alonso que se vería obligáu a abandonar na vuelta 35 por falta de potencia nel motor dexándolu colo xusto p’allegase a la entrada del pit lane onde quedaría paráu precisando ayuda pa sacar el coche d’ehí. Simultániamente, Ricciardo sufriría un problema asemeyáu quedando xusto a les puertes de la entrada a boxes dando más trabayu tovía a los comisarios p’apartar coches del trazáu. Nun habría qu’apartar el coche de Bottas que retiraríen yá na cochera del equipu Alfa Romeo. Hamilton nun podría entrar nun primer momentu a cambiar neumáticu y nun podría aprovechar la oportunidá que daba’l coche de seguridá virtual al tar zarrada la entrada de boxes pol peligru que suponíen los coches ehí aparaos. Tendría que facer el cambiu posteriormente ensin poder ganar tiempu na maniobra.
A falta d’ocho vueltes pal final, tendríamos la esperada batalla ente Verstappen y Lecerc: el pilotu de Ferrari volvería a aprovechar l’ansia del holandés por pasalu na última curva xusto primero de la zona de detección del DRS devolviéndo-y la xugada na recta al aprovechase d’ello. Na siguiente vuelta, la llucha taría por nun pasar primero pela zona de detección de DRS pa poder usalu na recta, dambos pilotos bloquearíen pa nun pasar primeros, llograría ser segundu Max, pero la maniobra dexaríalu mal colocáu p’atacar al pilotu de Ferrari. Dos vueltes más tarde, trabayando con paciencia, el pilotu de Red Bull sedría quien a ponese primeru esta vez ensin perder la posición hasta final de carrera mostrando la velocidá punta del coche en recta y con una bandera mariella que llimitaba les oportunidaes d’adelantamientu.
Sáinz volvería a subir al podiu per segunda vez consecutiva mientres Pérez vía como acabaría cuartu tres salir dende la pole. Russell aseguraría la quinta posición, que paez ser a tolo que pue aspirar Mercedes hasta qu’igüe los problemes de bote que tien el coche y Ocon llograría un meritoriu sestu puestu. El sétimu puestu de Norris paez facer ver a McLaren dalgo de lluz al final del túnel lo mesmo que l’octavu que llogró Gasly. Magnussen sedría novenu avezándonos a ver a Haas nos puntos y Hamilton llograría avanzar hasta’l décimu garrando los últimos puntos disponibles. Per detrás Zhou, Hülkenberg y Stroll zarraríen la clasificación mientres qu’Albon tampoco pudo ver la bandera a cuadros por problemes mecánicos.
Depués de too esto, quince díes de descansu hasta llegar a Australia onde veremos si too sigue igual o daquién ye a subir el so nivel y apuntase a unes lluches que nos tan entreteniendo enforma.