Previa del Gran Premiu de China 2018

Casi ensin tiempu pa dixerir lo que vivimos en Baḥréin, aterrizamos en China. Tornen los madrugones pal tercer gran premiu de la temporada pero de xuru naide nun se va quexar porque compensa col pocu tiempu que tuvimos d’esperar ente carrera y carrera.

Anque entá tamos mui al empiezu de la temporada, la verdá ye que vamos viendo un pocu en qué posición s’atopen los equipos. Cola esceición de Red Bull, que col resultáu de Baḥréin dexó les coses un pocu nel aire y con munches entrugues sobre’l problema del coche de Ricciardo, paez que más o menos los equipos van garrando sitiu. Enantes de la carrera d’Australia, los favoritos más claros yeren Mercedes, casi ensin discusión. Los test fueron mui positivos pa ellos y nun había por qué duldar de que nel campeonatu fueran a siguir asina. Agora, les voces tornen hacia Ferrari dempués de que Vettel se ficiera coles dos primeres victories d’esti 2018. La presión ta enriba del pilotu alemán yá que la última vegada qu’un pilotu de F1 nun ganó un campeonatu dempués de ganar les dos primeres carreres foi 1982. Y yá llovió. Quiciás apostalo too a Ferrari, dempués de lo visto la temporada pasada, nun seya tampoco lo más seguro pero sí que ye verdá que pinten bien y que-yos convien sumar tolos puntos que puean hasta que Mercedes torne a tar al 100% colos sos dos pilotos, sobre too con Hamilton.

Pela parte media de la tabla tamos deseyando ver cómo funcionen los Toro Rosso en China y si lo que vimos en Baḥréin foi namás un espeyismu. Si los motores Honda empiecen a funcionar bien y a amosar con regularidá’l rendimientu que vimos hai una selmana, más d’ún va entrugase si McLaren pudo tener más culpa de la que llevó na so relación con Honda. Falando de los de Woking, lleguen a China n’una posición onde hai tiempu nun los víemos, en posición de podiu nel campeonatu de constructores y con Alonso cuartu. Nun ye dalgo que vaiga durar, Red Bull tendría qu’ocupar, en teoría, esos espacios, pero a ríu revueltu…Lo que ta claro ye que les coses paecen furrular meyor colos motores Renault y les dos primeres carreres, con dambos pilotos en puntos, son bastante motivu pa dir confiaos de poder replicalo en China.

Tamién tenemos los güeyos puestos enriba Sauber, dempués del so progresu en dos carreres y no que puedan facer nesti gran premiu. El primer pasu yera tornar a sumar puntos, probablemente lo más complicao, asina que nun hai nada que nos impida pensar que puean facelo pronto. Igual non en China, pero si rinden como’l domingu pasáu, nun tardando. Ensin embargu, nun van tenelo fácil yá que hai munchos candidatos pa esos pocos puntos que tanto cuesta sacar. Renault, anque sumaron en dambes carreres, nun terminen d’arrancar. El futuru y les meyores que traen paecen positivos asina qu’esperamos d’ellos más de lo que vimos hasta agora. Podemos dicir lo mesmo de Force India: cuntábemos que diben dar guerra dende Australia y la verdá ye qu’entá nun despegaron. Cuiden que China seya por fin el gran premiu au puean tornar a sumar con dambos pilotos.

Si hai munches entrugues nel aire con dellos equipos, nun lo ye menos con Williams. Ye pronto, insistimos, pa sentenciar a naide, pero lo que vimos nos dos primeros grandes premios nun ye lo que cuntábemos ver. Cola marcha de Massa da la sensación de que’l equipu quedó güerfanu, y falten munches rempuestes. China va ser otra piedra de toque ya una na que Williams tien d’amosar que lo que vimos hasta agora foi namás un mal empiezu de la temporada y qu’entá puen alendar. Esperamos que nun se conviertan nel nuevu Sauber y consigan atopar y solucionar los problemes, yá que cuntar con tolos equipos con opciones de lluchar por puestos medios de la tabla tendríemos un campeonatu bien interesante de ver.

Como diximos al principiu, tornen los madrugones. Equí vos dexamos los horarios pa esta fin de selmana:

VIENRES 13/04/2018

LLIBRES 1: 04:00
LLIBRES 2: 08:00

SÁBADU 14/04/2018

LLIBRES 3: 05:00
CLASIFICACIÓN: 08:00

DOMINGU 15/05/2018

CARRERA: 08:10

Y equí podéis atopar tola información sobre’l circuitu de Shanghai pa esti gran premiu de China.