Previa del Gran Premiu d’Austria 2018

Ensin malpenes descansar de lo que pasó nel circuitu Paul Ricard, yá tamos mirando pa Spielberg, pal Red Bull Ring, onde va disputase la novena carrera d’esta temporada 2018. Aterrizamos en territoriu Red Bull pal segundu de la primer tanda de tres grandes premios siguíos que vamos tener esti añu. Ye esti un circuitu que nel pasáu tiennos dao carreres curioses y au Red Bull tien más que nunca la obligación y les ganes de ponese les piles pa nun dexar escapar a los dos equipos de la cabeza.

Anque consiguieron un podiu hai una selmana, nunca nun ye suficiente cuando lo que quies ye adelantar a los tos principales rivales. Agora mesmo ye Mercedes quien manda en dambes clasificaciones, pero saben que Ferrari nun va poner les coses fáciles y de fechu, viendo como se ta desendolcando esti añu’l campeonatu, ye hasta posible que marchemos d’Austria con un llíder distintu.

Falóse muncho de l’actuación de Vettel en Francia, de los sos erros y de les penalizaciones recibíes. Nel lláu de Mercedes, lóxicamente, consideraron que los cinco segundos que recibió pol accidente con Bottas nun fueron bastante ya incluso Verstappen dio la so opinión dempués de que tenga sío elli centru d’atención precisamente pola so forma de conducir.

Seya como seya, Austria ye un asuntu distintu, una oportunidá más pa siguir sumando puntos y nun dexar que naide s’escape. Nin per delantre, nin pela parte del medio. Renault tuvo una actuación bona en Francia, anque non col resultáu que deseyaben dempués de los problemes de Sáinz a última hora. Son los meyor posicionaos de los equipos medianos y Austria preséntase como la ocasión perfeuta p’amosar que lo de Sáinz foi un casu de mala suerte non de falta de fiabilidá, y de que pueden afianzase nesa posición.

Y diríamos qu’agora mesmo pueden tar tranquilos. Entavía nun vimos los coches en pista, pero les carreres pasaes fáennos albidrar que de momentu naide nun los va poner n’apuros. McLaren siguen nel so pozu particular, cada carrera una llucha por nun fundise más; Haas sumando a puquitinos y bregando pa ser quien a dexar atrás a Toro Rosso; Force India intentando despertar y arrancar del too y Sauber, pasín ente pasu, convenciendo de la so recuperación. Williams aseméyase un pocu a la situación de McLaren, pero con entavía más drama y fracasu. Tar últimos con dos rapazos que nun terminen de cuayar una actuación curiosa en pista y viéndose cuestionaos día tres día nun facilita les coses pero’l mundu de la Fórmula Uno ye a vegaes mui inxustu.

Pa esti fin de selmana, los horarios tornen a ser los normales de los grandes premios d’esti añu:

VIENRES, 29/06/2018

LLIBRES 1: 11:00
LLIBRES 2: 15: 00

SÁBADU, 30/06/2018

LLIBRES 3: 12:00
CLASIFICACIÓN: 15:00

DOMINGU, 01/07/2018

CARRERA: 15:10

Equí podéis atopar tola información sobre’l Red Bull Ring y más abaxo les gomes escoyíes pa esti gran premiu: