Previa del Gran Premiu d’Austria 2017

Tovía se sigui falando del gran premiu d’Azerbaiyán y nun ye pa menos, foi unu de los más vistosos yá entreteníos de lo que llevamos de temporada. Unos falaben de lo que se vio en pista, otros de lo que se taba cociendo fuera d’ella, yá que la FIA decidió intervenir nel incidente ente Vettel y Hamilton nel que l’alemán chocó col británicu no que se califica dende casi tolos ámbitos d’una maniobra intencionada. Hailos que dixeron que lo pasao pasao ta, por mui mal exemplu que tenga dao la estrella de Ferrari colo que fexo. Otros opinaron que’l castigu que recibió en pista ya’l descuentu de tres puntos del so carné nun foi suficiente y vieron con buenos güeyos la intervención de la FIA. Ente tantes opiniones cuesta distinguir quien fala por interés propiu y quién lo fai dende la neutralidá. Nosotros lo que vos podemos cuntar ye que dempués del alcuentru de Vettel y Arrivabene colos miembros de la FIA, ente los que taba Jean Todt, y de que l’alemán asumiera tola culpa polo que pasó y se comprometiere a trabayar por enmendar un pocu la imaxe que dexó, sobre too de cara a los más mozos, el máximu muérganu decidió que Sebastian Vettel nun diba a formar parte de nenguna campaña promocional que tuviera que ver cola máxima competición del motor. Si se volviera a repitir esti tipu d’acción nel futuru, seya Vettel seya otru pilotu, sí que habría sanción. Y con esto zárrase, anque sía namás na teoría, esti capítulu de la temporada 2017.

Llegamos a Austria, territoriu y circuitu Red Bull, coles ganes de ver otra bona carrera qu’ayude a olvidar lo que se fala fuera de la pista. L’añu pasáu yéremos testigos d’otru de los momentos críticos de los dos pilotos de Mercedes na so disputa pol primer puestu na clasificación. Esti añu, esa disputa treslládase a un pilotu Mercedes y a otru Ferrari, que yá lleguen col ambiente calecíu pa que veamos más que chispes en pista.

Red Bull, dempués del so triunfu inesperáu, pero no por eso menos prestosu, tamién llega cola intención, per un llau de siguir la sienda del éxitu con Ricciardo, y de consiguir que’l coche termine la carrera, pel de Verstappen. El pilotu holandés lleva varies carreres faciendo bien les coses nel sábadu pero viéndose fuera de carrera por culpa’l coche, el domingu.

Poco se faló esta selmana de McLaren, si acasu de la venta de Ron Dennis de lo qu’entá-y quedaba de la escudería cola qu’antaño consiguiera milenta triunfos. Los sos dos pilotos continúen centraos en sacar el mayor rendimientu posible al coche qu’algamaba los puntos, per primer vegada hai namás que dos selmanes. El restu d’equipos buscará la manera de metese nos puestos d’enriba aprovechando les disputes ente pilotos y asina sacar tayada pal so propiu beneficiu.

Tamos deseyando ver a los dos Renault rindiendo bien, yá que se fala de que’l so futuru ye bien prometeor, asina como lo que puen faer los Sauber dempués de delles selmanes un pocu intenses no extradeportivo.

Ensin más, equí vos dexamos tolos datos sobre’l circuitu d’Austria, el Red Bull Ring, y la información sobre les gomes elexíes por Pirelli pal fin de selmana.