Yá dende bien ceo, el gran premiu d’Alemaña dio que falar. El vienres el borrín yera tanto que nun se pudo correr nenguna de les dos sesiones de llibres, y dexóse too pal sábadu. Nesti fin de selmana, iguóse un récord, tornó al podium dalguién qu’había tiempu nun lu pisaba y un pilotu acabó faciendo una sesión de clasificación y un gran premiu cuando’l vienres nin siquier sabía que diba montar nel coche. La carrera tuvo dellos momentos interesantes y too xunto dexó un bon tastu nel retornu de la F1 al Nürburgring.
Un vieyu conocíu tornó a montar nun coche de F1, dalgo que yá vimos hai delles carreres. Lance Stroll tuvo de ceder el so volante a Nico Hülkenberg, qu’esti añu ta teniendo más protagonismu del que de xuru cuidaba tener cuando quedó ensin asientu hai unos meses. Sicasí, tuvo un llabor complicáu. El sábadu nun pasó de ser últimu, anque’l domingu nun lo fizo mal.
D’Alemaña quedámonos col bon rendimientu amosáu demientres un tiempu por Bottas, qu’acabó, sicasí en deceición cuando tuvo d’abandonar por un problema col MGU-H. Hamilton nun desaprovechó la oportunidá de sumar otra victoria que lu pon a la par con Michael Schumacher con noventa y ún. El pilotu inglés, que nun salía de la pole, tuvo una bona actuación que lu colocó no cimero del podiu.
El restu de la carrera trescurrió con muncha batalla nes posiciones medies de la tabla. McLaren tuvo a piques de tornar al podiu, pero Norris tuvo d’abandonar por problemes col so coche. L’equipu inglés entama a perder tarrén colos sos rivales, sobre manera con Renault, que por fin xubió al podiu con Ricciardo, que foi terceru nesta carrera. Red Bull ocuparía’l segundu llugar.
Foi una carrera bien interesante, con dellos abandonos, pero en xeneral bastante competición ente tolos pilotos. El Nürburgring nun deceiciona. Cuidamos que’l so retornu valga pa poder convencer a los que manexen los filos de la F1 de que precisa tar ente les carreres del calendariu. La siguiente parada va llevanos a otru circuitu nuevu, pero eso va ser dientro de dos selmanes.