Gran Premiu de Rusia 2016 – Análisis por equipos

Quien viera’l GP del domingu pasáu sabrá qu’anque tuvo dellos momentos inspiraos, nun foi lo que se diz un carrerón no que cinca a los adelantamientos y batalles en pista. Ensin embargu, tuvo delles cosines que paga la pena comentar:

Mercedes: Rosberg sigui faciendo plenos y la mala suerte amarrada al coche de Hamilton. El pilotu inglés taba convencíu de que si nun llega a tener nengún problema na carrera, tuviérala ganao. Eso ye lo que diz elli, pero nun tien pinta de que daqué pueda frenar a Rosberg que nun seya el propiu Rosberg.

Ferrari: falando de suerte, nun se pue dicir que Vettel tea teniendo muncha esti añu. Toles promeses al principiu de temporada tán pendientes, mesmo que la necesidá d’amosar que tienen un coche en condiciones pa plantai cara a Mercedes. De toles formes, el propiu Räikkönen yá dixo que Ferrari nun ta a l’altura de la escudería alemana.

Williams: metemos-y muncha caña a Williams pero ye que dende l’empiezu la temporada pensábemos que diben dar muncha más guerra de la que tán dando dempués del so 2015. Bien ye verdá que floxearon en delles coses, pero prometíen muncho más de lo que tán dando de sí. Nesti GP, anque nun fueron mal, tampoco nun fueron quién a sacai más partíu a la primer llínia de la parrilla. Tendremos d’esperar a Barcelona.

McLaren: beneficiándose de la fiesta que foi la primer parte de la carrera, atopamos el McLaren d’Alonso sextu y el de Button décimu. Nun se vía dalgo asina dende Hungría 2015, que se diz pronto. Paez que na escudería británica yá puen entamar a sorrir un pocu, anque sea hasta Barcelona onde esperen pasalo pior qu’en Rusia.

Renault: cuando falábemos al principiu de cosines que comentar, ésta yera una d’elles. Renault consiguió los sos primeros puntos gracias a un Kevin Magnussen inspiráu que terminó la carrera séptimu. El so compañeru nun dio tanto de sí, pero paeznos que, mesmo que McLaren, Renault tienen motivu pa sorrir polo menos dientro les prósimes dos selmanes.

Haas: tornaron a metese nos puntos, en posición más discreta esta vuelta, pero dientro, que ye lo importante pa ellos. Grosjean fexo una bona carrera, mientres el so compañeru quedó perdíu ente los puestos últimos, amosando que l’estáu de forma del francés ye mui superior, pel momentu, al del so compañeru Gutiérrez.

Force India: dambos pilotos cumplíen 100 GPs en Sochi, pero cellebráronlo de formes distintes. Checo Pérez entrando nos puntos, Hülkenberg quedando tiráu na primer vuelta. La verdá ye que’l pilotu alemán nun sal d’una pa metese n’otra, y entá nun tuvo un GP tranquilu y consistente, d’esos a los que nos tien avezaos.

Toro Rosso: yá diximos ayeri que los comisarios de la carrera fartucárense a penalizaciones, y l’únicu pilotu que sobrevivió a Sochi, Sáinz, viose afeutau por una d’elles. Sáinz acabó nel puestu once en pista, pero los 10 segundos que-y amestaron como penalización por echar del trazáu a otru pilotu, valieron pa que quedare nel puestu doce. El so compañeru, Verstappen, vio como’l coche-y quedaba paráu na vuelta 33, quedando fuera de carrera.

Red Bull: de xuru que si dalgún equipu quier pasar rápido la páxina de Sochi, tien de ser Red Bull. Ente la qu’entamó Kvyat al principiu y el baxu rendimientu que se-yos vio en carrera a dambos (quedaron de fechu fuera los puntos, Ricciardo quedó l’once gracies a la penalización a Sáinz) paeznos qu’esta carrera va ser la que más ceo van quitar de la so cabeza esti añu. Amás, les últimes actuaciones del pilotu rusu nun tan xugando al so favor n’una escudería que desixe tanto a los sos pilotos. Nes carreres vinientes va tener tolos güeyos enriba d’elli y de xuru nun se-y van permitir más errores.

Sauber: en dalgún momentu la carrera, Ericsson tuvo nos puntos y paecía que Sauber podíen dar la sorpresa. Pero non. Nasr foi otru de los pilotos qu’arrastraron penalización (cinco segundos) ya’l so compañeru terminó desinflando pa quedar nel puestu catorce.

Manor: Haryanto nun pudo nin siquiera intentar facer daqué nesta carrera, yá que mesmo que Hülkenberg, quedó fuera nos primeros metros del GP. Ye buena pena porque, anque paez que ta más que claro que Wehrlein amosa meyor rendimientu qu’elli, ta teniendo demasiaos problemes nes carreres que tampoco nun-y dexen dar el 100% y reivindicase un pocu. No que cinca al so compañeru d’equipu, diose’l prestu d’adelantar a dellos pilotos en pista, dexando a los sos xefes percontentos. Hai que dicir que dambos coches marcaron de les velocidaes puntes más altes del fin de selmana.

Agora tócanos poner los güeyos enriba’l circuitu de Montmeló pa, dientro de menos de dos selmanes, volver ponenos en plan d’esfrutar el quintu GP d’esta temporada.