El de Rusia nun ye un circuitu especialmente llamativu, y les carreres ellí tampoco nun son, de normal, d’eses que queden na memoria p’años y años. Sicasí, siempre ye quien a dexar dalgo que nos permite esfrutar demientres los coches rueden pel so trazáu. Amás, el fechu de que la pole nun seya garantía de victoria, tamién ayuda a crear más espeutatives. 2020 tampoco nun deceicionó.
Con un sábadu que siguió un pocu lo previsto, Hamilton en pole, Verstappen detrás y Bottas terceru, confirmándose que Ferrari nun llevanta cabeza y que la parte medio de la tabla ye la que nos da tola emoción esti añu, partimos un domingu soleyeru nel que podría ser el gran premiu nel que Hamilton igualara en victories a Michael Schumacher.
Sicasí, el domingu yá empecipió mal pal pilotu inglés, pues recibió una penalización de diez segundos por facer una salida nun sitiu que los comisarios xulgaron que nun yera adecuáu. Esta penalización diba condicionar la so carrera dende bien ceo y anque entá fue quien a quedase col podiu, tuvo de ser nel tercer escalón. De la so desgracia aprovechóse Bottas, que salía terceru pero que, como comentemos na previa, tien bastante bona mano en Rusia. La so victoria, que yá vagaba, priva a Hamilton de seguir atropando victories y dexa pa más alantre l’igualar al Schumacher. Sicasí, Mercedes como equipu nun falla y ye posible que nel prósimu gran premiu yá seyan campeones del mundial de constructores. Pal de pilotos vamos tener d’aguantar un pocu más.
La salida del gran premiu foi bastante intensa pa lo que nos tienen avezaos les últimes carreres. Hamilton y Bottas salieron bien, dexando atrás a Verstappen, qu’aguantó los ataques de Ricciardo que salía per detrás y tamién de Sáinz. Sicasí, hai una probabilidá del 80% de que salga un coche de seguridá na primer vuelta en Sochi, y esti domingu nun foi esceición. Per un llau, Sainz, que nun intentu de respetar les indicaciones con bolardos que pon direición de carrera, acabó chocando contra una de les barreres, atravesáu en pista y fuera de carrera. Per otru, Lance Stroll, que tamién acabó viendo de cerca les barreres pero esta vegada depués de recibir un golpe per detrás del coche de Leclerc. Fueron los dos únicos abandonos que vimos esti domingu que concentró tolos incidentes nel principiu de carrera. Hebo dalgún otru sustu, pero nada que provocara más qu’un coche de seguridá virtual.
Dende la parada de Hamilton, na que tuvo que servir la penalización Bottas nun diba abandonar el primer puestu hasta ver la bandera a cuadros. Podemos dicir que tuvo una carrera relativamente tranquila pa lo que suelen ser les sos victories, que tienden a ser bastante peleaes. Nun sabemos si, ensin penalizar Hamilton, el finlandés tuviera ganao tamién. Nes entrevistes él dicía que sí, puesto que’l coche rodaba mui bien.
Per detrás de los tres primeros, acabó Pérez, con una carrera discreta pero mui correuta y siempre cola vista puesta nel so futuru na F1. De xuru que si sigui sumando como’l domingu, nun va dexar de tener ufiertes pa 2021. Renault prometía más de lo que foi quien a dar, anque hai que reconocer que Ricciardo tuvo penalización de cinco segundos por nun respetar les indicaciones de los comisarios. L’australianu foi quintu y Ocon terminó sétimu. Les bones noticies pa ellos ye que McLaren nun puntuó y Racing Point sólo con Pérez.
Ferrari tuvo un fin de selmana, en xeneral, pa olvidar. La clasificación del sábadu foi un desastre pa dambos pilotos, anque foi más llaceriante lo de Vettel que quedó fuera por un accidente. Leclerc nun pudo nin pasar a Q3. Sicasí, el pilotu monegascu tuvo una actuación bastante curiosa y quedó sextu, esprimiendo al másimu un coche que nun dexa de dar dolor de cabeza al equipu italianu. Vettel, pel so llau, acabó nel puestu décimoterceru.
Más allegría hebo en Toro Rosso, que puntuó con dambos pilotos (que quedaron per delantre d’Albon) y suma y sigui. Menos suerte hubo en Alpha Romeo que quedó fuera de los puntos con Giovinazzi nel puestu once y Räikkönen nel catorce, mesmo que Haas, que terminó nel doce con Magnussen y nel diecisiete con Grosjean. Malos tiempos pa los motores Ferrari.
Pa zarrar, comentar que pesie a que los resultaos probes, Williams nun fizo una mala carrera. Russell continua siendo la referencia del equipu, pesie a que nesta ocasión quedó per detrás de Latifi. Entavía queda muncho que trabayar, y les futures carreres en circuitos nuevos pueden ser una esperanza pal equipu inglés.
Recoyemos too en Rusia y ponemosnos en marcha pa dir hasta Alemaña, al míticu circuitu de Nürburgring pal siguiente gran premiu. Esta vegada va tocar esperar otres dos selmanes mientres los equipos van pensando n’afrontar la siguiente tanda de carreres.