Nun hebo sorpreses no cimero, pero a lo menos el gran premiu de Portugal dexonos l’escenariu d’un circuitu que había tiempu nun percorríen los F1. Hamilton algamó les noventa y dos victories, lo que lu pon como’l pilotu con más victories de la historia de la F1, dexando yá en segundu llugar a Michael Schumacher. El pilotu de Mercedes desenvolvió una carrera al estilu que nos tien avezaos, anque per un momentu paeció que podía ser Bottas quien camudara les tornes. Sicasí, el finlandés sigue amosando qu’entá nun dio cola clave pa poder batir al so compañeru d’equipu.
Hamilton salía de la pole y tuvo una salida bona, anque tamién la tuvieron los sos rivales, sobre manera Carlos Sáinz que pudo llegar a ponese en zona de podiu dende bien ceo. El futuru de la carrera, sicasí, nun diba ser tan bonu pal pilotu madrilanu que nun fizo una mala carrera pero quedó fuera de los tres primeros puestos. McLaren nun pudo aprovechase de la debilidá de Racing Point, que nun pudo rematar la carrera más que con Stroll y que vio cómo Pérez tenía un incidente con Verstappen bien ceo nel gran premiu. Carlos Sáinz acabó sextu pero los dos Renault puntuaron mientres que McLaren namás lo fizo con Sáinz, siendo Norris décimoterceru. La llucha polos puestos cimeros del mundial de constructores ta cada vegada más disputada.
Hai que rescamplar el resultáu de Charles Leclerc, que foi cuartu con un Ferrari al que continúa sacando más rendimientu del real. El so compañeru Sebastian Vettel entró en puntos pero sólo pudo ser décimu. Sabemos que la so cabeza yá ta puesta na temporada viniente, pero de xuru l’alemán echa de menos tar no cimero de les clasificaciones.
Tamién foi reseñable l’actuación de Pierre Gasly, que nun dexa de reivindicase carrera tres carrera, quedando les más de les vegaes per delantre del que foi’l so sustitutu Alexander Albon con un coche, en teoría, superior al del francés. El futuru del tailandés ta cuestionáu yá que nun ta siendo capaz de ponese al altor del so compañeru y munches vegaes nin siquier de los dos compañeros del equipu filial.
Dexamos yá atrás les tierres portugueses pa emprender el camín a Italia, a ún de los circuitos más míticos de la historia de la F1. Caminamos agora pa Imola.