Hailos que dicen que los grandes premios en Montecarlo son aburríos por mor de la dificultá de los adelantamientos y que nun hai qu’esperar gran cosa de los domingos, pero siempre hai carreres pa demostra-yos que s’equivoquen. Y ye que les sorpreses pueden venir de les situaciones que menos albidramos.
Paecía que’l fin de selmana de Mónaco diba a ser un bon fin de selmana pa Ferrari, pero un bon fin de selmana de verdá, de los de lluchar por victories y non de los d’amenorgar los daños pola falta de competitividá. Eso anunciaben a lo menos les primeres sesiones d’entrenos y nesi sen pintaba’l sábadu, colos coches coloraos lluchando pola pole con un Verstappen que paecía ser el principal enemigu y con un Bottas que s’asuntaba a la fiesta mientres hamilton comprobaba que los anovamientos que trayíen nun-y funcionaben especialmente bien. Pero foi xusto al final de la Q3 cuando Leclerc foi direutu conta los quitamieos nun accidente qu’asemeya muncho al que tuvo Verstappen fai unos años. Y ehí acabó la clasificación con bandera colorada.
Quedaba la dulda de cómo afectaría’l golpe al coche, al que se-y via dañada a simple vista a lo menos la suspensión na parte delantera, anque la llercia venía más bien de la zona de la caxa de cambios y que-yos obligare a cambiala cola correspondiente sanción. L’equipu anunció que nun diba a ser asina y que’l pilotu de casa saldría de la pole. Descansaben en Ferrari que colocare a Sáinz en cuarta posición amás.
Pero la suerte quixo que’l domingu, na vuelta d’instalación primero de la carrera Charles notare que dalgo nun funcionara como debiera obligándolu a meter al coche al garaxe p’acabar nun saliendo a disputar la carrera tres unos minutos de tensión nel que los mecánicos facíen tolo que podíen por intentar entender qué pasaba. Nun foi’l casu y’l pilotu monegascu tuvo qu’abandonar la parriella cola cabeza gacho. Daríase una salida cola primer posición vacante. Y too esto primero de que s’apagaren los semáforos…
Magar que la carrera se punxo en marcha propiamente, sí que tuviemos un gran premiu al estilu más clásicu nesti circuitu urbanu, onde los adelantamientos en pista tuvieron mui llimitaos y les opciones llevaben a los xuegos d’estratexes p’aprovechar l’únicu cambiu de neumáticos que s’esperaba na carrera. Y non, esta vez nun tuvo que salir el coche de carrera en nengún momentu, foi una carerra llimpia.
Marx verstappen mandaría en too momentu tres cubrir perfeutamente la salida a Bottas, qu’intentaba aprovechar la falta de Leclerc pa colase pela parte llimpio. Nun foi’l día de Mercedes: Bottas, qu’intentaba presionar al pilotu holandés pa forzar un error nun foi quien a pasar del cambiu de neumáticos, un problema a la hora de desmontar una de les ruedes obligolu a abandonar la carrera; de fecho, según Wolff, la rueda tovía sigue anclada al coche a la espera de que seyan quien a quitala na fábrica. A partir d’ehí, el pilotu holandés de Red Bull llimitóse a controlar la carrera hasta que vio la bandera a cuadros na primer posición. La sétima posición de Hamilton, que vio como l’intentu d’undercut-y salía torda, fai que’l pilotu de Red Bull llidere agora’l mundial.
Carlos Sáinz tenía ritmu de carrera, lo que sumao a los abandonos per delantre-y permitieran llogar un segundu puestu real y notable que pudo salvar un poco’l tastiu del fin de selmana pa la Scuderia. Norris pudo tamién sacar el ritmu necesariu pa zarrar el podiu y siguir sumando puntos pasu ente pasu anque tuvo problemes de conducción coles gomes más dures.
Al que sí que-y salío l’undercut y foi quien a adelantar un par de puestos na entrada en boxes foi a Sergio Pérez, qu’acabó cuartu faciéndose con unos puntos perimportantes pal mundial de constructores. Vettel acabaría quintu siendo quien por fin a sacar dalgo potable del Aston Martin aprovechando una bona estratexa de carrera y Gasly llograría’l sestu puestu tres face-y tamién un undercut a Hamilton.
Siguiríen Stroll qu’aprovecho mui bien un stint de 58 vueltes coles gomes más dures y Ocon con otra bona actuación per delantre de los dos Alfa Romeo de Giovinazzi y Raikonen de los que solo llograría puntuar el primeru, el so primer puntu de la temporada. Ricciardo sigue cola so adaptación al Mclaren y nun pudo puntuar tres perder un par de posiciones na salida y viose dobláu pol so compañeru d’equipu.
Alonso acabó perdelantre de Russell tres salise’l británicu en Sainte Devote, siguíos pol so compañeru Latifi. Tsunoda evitaria un choque con Latifi na Rascasse y acabaría xusto per detrás d’el. Pela cola, esta vez mazepin sedría quien a acabar per delantre de Schumacher, que nun pudo facer la clasificación tres estrellase contra les valles na última serie de llibres. Y ye que Mónaco nun perdona un error.