De xuru que son munchos los qu’al entamu de la temporada 2024 albidraben que díbemos ver más de lo mesmo, una repitición de 2023. De fechu, les primeres carreres de la temporada asina nos lo amosaben. Sicasí, dalgo ta camudando y anque esti fin de selmana’l vencedor ye un vieyu conocíu, les victories yá nun vienen daes.
Les condiciones meteorolóxiques tornaron a ser protagonistes en Canadá como suel ser vezu. Nun fueron condiciones regulares, polo que los equipos tuvieron de tar un pocu a veles vinir, calculando cuando diba llover y cuando non, cuánto tardaba en secar la pista y cuándo montar les gomes más afayadices pa cada momentu. Foi asina dende’l vienres pero mui especialmente’l domingu.
El sábadu la sesión de clasificación dexó claro que Mercedes aterrizaran en Canadá con fuercia y cola capacidá de desafiar el llideralgu de Red Bull, que quedaba fuera de Q1 con Pérez y tinía problemes con Verstappen. Con too y con eso, l’holandés sedría quien a igualar la vuelta de pole de George Russell, que foi primeru na sesión de clasificación porque tamién foi quien primero fizo la vuelta. Los McLaren de Lando Norris y Oscar Piastri escoltaron a los dos pilotos y Ferrari nun pudo nin competir pola pole por quedar fuera de la Q3. D’esta situación aprovecháronse pilotos como Tsunoda y Ricciardo, que metieron los sos coches en bones posiciones de partida pal gran premiu.
El domingu la carrera entamó con agua pero ensin coche de seguridá lo que nos ufrió una salida mui llimpia pero mui tensa onde en verdá pudimos ver les habilidaes de los pilotos pa ser quien a caltener los coches no negro y ensin provocar incidentes. Los dos pilotos de Haas fueron los únicos que montaron gomes de lluvia estremo, y gracies a eso, tando la pista bien moyada al principiu, esguilaron abondes posiciones na clasificación, mientres el restu de pilotos tentaben de facer funcionar bien los intermedios ya esperaben que la pista fuera secando.
Como dicimos, la salida foi llimpia pero tensa y Russell consiguió mantenese primeru pero con muncha presión dende atrás. La so ventaya yera dir llibre de spray que torgara la so visión, como pasaba a los pilotos más abaxo, y durante bien de tiempu puedo lliderar la carrera. Sicasí, per detrás, Verstappen nun lu dexaba escapase mesmo que Norris y Piastri.
Podemos dicir que la carrera acabó ganándola quien menos erros cometió a tolos niveles. Red Bull partía con problemes pero Verstappen tuvo una bona estratexa, paró nel momentu necesariu y anque tuvo dalguna escursión per fuera la pista, nun tuvo munches consecuencies. Ensin embargu, Russell tuvo dellos momentos que lu condergaron a perder primero’l llideralgu y llueu la segunda posición con Verstappen y Norris, y cásique tuvo a piques de nun xubir al podiu. Sicasí, les sensaciones en Mercedes son mui bones. Hamilton nun clasificara especialmente bien el sábadu, pero’l so rendimientu’l domingu foi bastante meyor y acabó cuartu, daqué molestu por nun tener sío quien a xubir al podiu polos erros cometíos.
Tuvimos dos coches de seguridá por dos accidentes: el primeru de Logan Sargeant, que provocó una estampida de pilotos entrando a camudar les gomes intermedies que, cola pista cada vegada más seca taben pidiendo un cambiu. McLaren decidió nun parar a Norris, qu’adelantara en pista a Russell y Verstappen y tinía muncho más ritmu qu’ellos. L’inglés sufrió entós la suerte contrario a la que-y sorriera en Miami. Por cuenta la reduición de velocidá col coche de seguridá, nun pudo abrir más marxe con Verstappen y por cuenta de que la salida de boxes taba entavía mui moyada perdió munchu tiempu que permitió al holandés pasalu.
El segundu coche de seguridá provocolu Alex Albon. El pilotu tailandés tuvo la mala suerte de chocar escontra’l coche de Carlos Sáinz que depués d’un trompu quedó atravesáu na pista. El de Williams tentó d’esquivalu pero nun foi quien y acabó escontra’l muru, provocando’l segundu coche de seguridá. La pista siguía tentando de secar depués de les gotes que tornaran a cayer y obligaran a los pilotos a siguir con gomes intermedies hasta que pocu a pocu fuimos viendo les dures y les medies. Ferrari madrugó demasiao pa monta-yles a Leclerc, que partía con un problema nel coche y nunca nun tuvo posibilidaes reales d’averase al podiu. Depués de ver el resultáu de la so apuesta, l’equipu decidió paralu. Ye’l primer doble abandonu de Ferrari dende 2022. Tamién tuvo d’abandonar Pérez por un accidente nel qu’acabó contra’l muru. El mexicanu ta acabante de firmar una estensión de dos años del so contratu con Red Bull pero de xuru que nun ta contentu col so rendimientu esti fin de selmana.
La emoción caltúvose hasta’l final y, como dicimos, el pilotu que menos erros cometió acabó trunfando. Sicasí, foi una victoria trabayada y emocionante, que nun permitió a naide relaxase nin dar les coses por feches. Xusto lo que la xente pidi que seyan les carreres de F1.
De Canadá volamos a Catalunya pal viniente gran premiu en Montmeló. Mientres llega’l momentu, equí vos dexamos tolos númberos de la carrera del pasáu fin de selmana en Canadá.