Cuando dicimos que Brasil nunca nun deceiciona ye por dalgo. Yá nun ye sólo en carrera ye qu’hasta la clasificación al sprint foi perinteresante, al contrariu de lo qu’abultó nes dos sesiones anteriores en Silverstone y Monza. Ye verdá que parte de la culpa de que fuera tan interesante la tien Lewis Hamilton y la so descalificación por irregularidaes nel alerón traseru, dalgo que lu obligó a salir el sábadu últimu. Con estes blimes podríemos pensar que bono, de xuru l’inglés diba tenelo fácil pa dir remontando, pero a la fin son venticuatro vueltes lo que dura un sprint y pa enriba tamién arrastraba pal domingu una penalización de cinco posiciones por camudar elementos de la unidá de potencia. Nun pintaba bien pa Mercedes. Sicasí, yá non sólo Hamilton si non tamién Bottas, tuvieron inspiraos. El finlandés foi primeru nel sprint mientres que Hamilton foi adelantando col ritmu d’un reló hasta a quince coches, acabando quintu. Eso en venticuatro vueltes. Les decisiones de montar gomes blandes o medies condicionaron la carrera de munchos pilotos como ye’l casu de los dos de Red Bull, que fueron bastante conservadores y nun arriesgaron en nengún momentu. Nel casu de Verstappen, conformose con ser segundu, ensin apurar a Bottas más de lo necesario, y nel de Pérez con Sáinz, que tuvo una bona salida y ocupó’l tercer llugar, anque quedemos tamién cola sensación de que Pérez nun arriesgó tanto como en carrera.
El domingu, depués de lo visto nel sprint con Hamilton, nun podíemos menos qu’esperar ver otra remontada, saliendo dende’l décimu puestu, pero…¿diba ser quién a desafiar a Verstappen pola victoria? Bottas partía de la pole anque’l finlandés tuvo bien poco que facer nel momentu de la salida. Tentando de protexer la so posición con Verstappen escaeció que Sáinz y Pérez veníen per detrás, y anque l’español tuvo una mala salida y un toque con Lando Norris, el mexicanu pronto se punxo per delantre del pilotu de Mercedes. Mientres tanto Hamilton emprendía la so escalada hasta los puestos cimeros, y pronto lu vimos en podiu. El Mercedes tenía munchu más ritmu que los dos Red Bull, pero pesie a ello tentaron de superar al so rival al traviés de la estratexa. Depués d’un coche de seguridá por cuenta de los restos dexaos por Tsunoda nun toque con Stroll, y otru virtual pol debris dexáu por Schumacher n’otru toque con Räikkönen, les paraes quedaron retrasaes, pero Mercedes decidió adelantar la de so, buscando asina batir a Red Bull. Sicasí, los del toru coloráu reaicionaron rápido ya entraron la vuelta siguiente, evitando l’adelantamientu pero non que’l pilotu inglés s’averara más a Verstappen.
Les vueltes siguientes fueron una sucesión de metros y más metros de persecución con un Verstappen milimétricu, calteniendo a Hamilton fuera de zona de DRS demientres bastantes d’elles. Sicasí, el Mercedes paecía imbatible y pronto baxó esa distancia d’un segundu y l’inglés púnxose a tiru d’adelantamientu. Nún d’esos intentos, l’holandés fizo una maniobra qu’acabó con él y Hamilton fuera de pista y que los comisarios revisaron, anque ensin tomar decisión dala de penalización. Tres d’esti eventu, Hamilton nun paró d’intentar pasar a Verstappen, pero siempre con cuidáu de nun arriesgar más de lo necesario y acabar con dambos fuera. Sicasí, el final taba cerca y yera evidente que Hamilton, con munchu más ritmu que Verstappen, diba terminar pasándolu. Y asina foi. A falta de delles vueltes pa finalizar, l’inglés adelantó al pilotu de Red Bull y pronto punxo distancia ente ellos. Dende Mercedes animaron a Bottas pa que ficiera lo mesmo anque’l finlandés taba mui lloñe como p’averase a él. Tanto él como Hamilton fueron críticos coles decisiones estratéxiques del equipu que, según Bottas, costaron esi segundu puestu.
Cuando too esto taba pasando, per detrás Ferrari yera quién a superar con muncho a McLaren, confirmando casi definitivamente que van ser terceros nel mundial. Col incidente de la primer vuelta con Sáinz, Norris complicóse muncho la carrera, y anque entró en puntos, namás pudo facelo en décimu llugar. Ricciardo, pel so lláu, tuvo más ritmu que na sesión de sprint, pero tuvo d’abandonar. Los dos pilotos de Ferrari fueron quintu y sextu, con Leclerc dalgo más inspiráu que Sáinz nesta carrera que na del sábadu.
Tamién hubo puntos pa Gasly, que tuvo un mui bon fin de selmana, al contrario que’l so compañeru Yuki Tsunoda. Alpine puntuó con dambos pilotos y agora atopámoslos empataos a puntos con AlphaTauri nel mundial de constructores. Les vinientes tres carreres nel desiertu van ser mui interesantes ente estos dos equipos. Aston Martin nun tuvo’l día y anque Vettel rodó en puntos en parte de la carrera y tuvo un bon sprint, el domingu acabó undécimu. Los equipos qu’ocupen la parte baxo de la clasificación ordenáronse más o menos como davezu, con Räikkönen como cabezaleru del restu. Les oportunidaes d’Alfa Romeo de pasar a Williams nel mundial y de Haas de sumar dalgún puntu son cada vegada más pequeñes.
La F1 nun para y torna al desiertu pa les vinientes tres carreres. La primera d’elles, la d’esti domingu 21 va ser per primer vegada en Catar. Nun perdáis detalle na nuestra previa d’esti nuevu circuitu nel calendariu formuleru.