¿Quién diz que nun podemos tener carreres emocionantes en decidiéndose’l campeón del mundu na F1? Si dalguien duldaba de que fuera posible paeznos que quedaría conforme depués de lo que vimos el domingu nel circuitu d’Interlagos, una de les cites mítiques del calendariu. Averándonse yá la final de la temporada, con una sensación de cierta satisfaición en xeneral pol espectáculu que fuimos viendo, la carrera en Brasil sumó otru broche.
Dende’l sábadu, con Max Verstappen na pole, yá nos quedó claro que nun diba ser una carrera aburrida. Mercedes nun pudo allegase a esi primer puestu y Ferrari, con Leclerc penalizáu, diba cola intención de facer tolo posible por vencer pero sabiendo que la so batalla nun yera’l sábadu. Nun hebo grandes sorpreses nes sesiones de clasificación, quiciás los Haas, en bones posiciones, pero pocu más.
El domingu, tres una salida relativamente llimpia y au Hamilton rápido se puso a la gueta de Verstappen, pasemos unes primeres vueltes bastante tranquiles. De fechu, podríemos dicir que fue una carrera bien tranquila en gran parte, centrada tola atención en ver si Hamilton yera quien a pelear pola victoria con Verstappen, con Ferrari bastante alloñaos d’esa llucha.
Allegándose yá la última parte de la competición foi precisamente Bottas quien abriría la veda pa la llocura que fue les últimes vueltes: el so coche dixo “hasta equí” y provocó un coche de seguridá que rompió toles estratexes y esquemes hasta esi momentu y foi un balón d’osíxenu pa Hamilton que taba peliándose coles gomes. Hubo convidaos nos puestos cimeros colos que naide nun cuntaba. De fechu, Hamilton quedó fuera del podiu precisamente por cuenta d’ún dellos. Un choque con Albon cuando dambos peliaben por posición depués de la llocura de paraes, dexolos a dambos fuera del podiu: a Albon pol choque y a Hamilton pola penalización posterior al ser quien lu provocó.
Verstappen ganó’l domingu, pero quiciás quienes más ganaron foron Pierre Gasly, que cola carambola de les últimes vueltes atopóse segundu y capaz de defender esa posición hasta’l final, y McLaren que terminó cuartu con Carlos Sáinz pero gracies a la penalización de Hamilton, subió al podiu. Cuantayá que nun víemos a un pilotu de McLaren nel podiu.
Los grandes perdedores del domingu, aparte de Mercedes, fueron los dos pilotos de Ferrari. Otra vegada s’encontraron en pista y otra vegada hebo problemes. Una maniobra fuera de sitiu de Vettel cuando taben lluchando por posición acabó con dambos fuera de carrera. Suma y sigui’l desastre en Ferrari. Por suerte, namás queda una carrera d’esti 2019 y yá pueden respirar y centrase nel añu que vien.
La F1 prepárase pa la so última carrera n’Abu Dhabi pa zarrar un campeonatu que, anque nun sorprendió colos sos ganadores, sí que dexó bones sensaciones. Mientres que llega la última cita de la temporada, equí tenéis los númberos de la carrera en Brasil: