Acabáronse les vacaciones (pa quien les tuviera) y yá nos ponemos en plan p’acolumbrar la segunda parte de la temporada 2016 de Fórmula Uno. La desconexón nun foi tala yá que nin equipos nin pilotos pararon de compartir lo que diben faciendo demientres estes selmanes de descansu. Pero’l momentu de garrar otra vuelta’l coche y ponelu a andar yá llegó.
Y qué meyor forma d’empezar qu’en Spa. Ún de los circuitos míticos nel calandariu por méritos propios (el trazáu ye unu de los más apreciaos y n’elli pudimos ver munches y mui bones carreres). Ello ye que llevamos dellos díes lleendo a equipos y pilotos espresar el so prestu por volver a correr ellí, dalgo que se repite añu tres d’añu.
Anque nun esperamos grandes cambios tocante a lo visto na primer parte de la temporada, sí qu’esperamos quiciás que los equipos que hasta agora entá tienen daqué qu’amosar, lo fagan. Tamos pensando especialmente n’ansiada victoria de Ferrari, nel terminar una carrera con bones sensaciones a nivel equipu pa Williams y nel pasar a Manor nel mundial de constructores pa Sauber.
Tendremos tamién que poner los güeyos enriba lo que faga Ocon a bordo’l MRT05 (dempués de que Haryanto terminare quedando fuera por falta financiación) y tolos que necesiten ganase l’asientu pal añu viniente, sobre too nel casu de Kvyat.
Pela parte alta, taremos pendientes como siempre de la reaición (si la hai) de Rosberg cola vuelta al trabayu y de si al final Hamilton decide cumplir la penalización pol cambiu de componentes de la PU nesti circuitu, asina como de lo que puean facer los Red Bull pa siguir poniendo nervioses a les fleches platiaes.
Nun dexaremos tampoco de tar sollertes a lo que puea pasar no que cinca a la silly season que como sabéis nun dexa de xenerar noticies ya rumores qu’entá nun terminen de cuayar. De xuru siguirá falándose muncho nesti gran premiu.
Equí puedes ver los datos del circuitu y estes son les gomes que va a usar cada pilotu: