Gran Premiu de Bélxica 2016 – Análisis por equipos

A piques de pasar páxina y ponenos a mirar pa Monza n’un par de díes, vamos facer un repasín a l’actuación de los equipos nel pasáu gran premiu de Bélxica:

Mercedes: como vien siendo vezu, los grandes triunfadores de la carrera. A la victoria de Rosberg ensin nengún problema xúnise’l tercer puestu del so compañeru Lewis Hamilton que salía dende atrás poles penalizaciones acumulaes por cambios d’unidaes de potencia. Agora’l británicu tien tres unidaes de renta pa tirar lo que queda de temporada.

Red Bull: Verstappen tuvo en boca de tola xente, pa bien y pa mal, anque foi’l so compañeru Ricciardo’l que fexo’l meyor trabayu (o’l más rentable) quedando segundu. L’holandés ta ganándose bien d’enemigos en pista, al tiempu qu’almiradores fuera d’ella, y nun nos paez que vaiga ser mui bien acoyíu esti fin de selmana polos tifosi en Monza dempués de les sos engarradielles con Vettel y Räikkönen.

Force India: tres de Mercedes, los que meyor trabayu ficieron como equipu ensin dulda. Vien dándose-yos bien esti circuitu y de fechu, cuartu y quintu puestu paez que saben a poco teniendo en cuenta qu’enantes de la bandera colorada too paecía indicar que Hülkenberg podía pensar nesi tercer puestu del caxón. Al final nun pudo ser, sicasí dambos pilotos ficieron una carrera mui completa y l’allegría del equipu al adelantar a Williams nel campeonatu de constructores dizlo too d’una escudería que nun dexa de sorprendenos cada temporada.

Ferrari: de xuru que los dos pilotos de la Scuderia suañaron con Verstappen estos díes, y anque nun-yos fue mal del too en carrera teniendo en cuenta l’incidente nel primer xiru y tolos altos y baxos, de xuru qu’aspiraben a muncho más n’un circuitu que (especialmente a Räikkönen) se-yos suel dar bien. Agora tán tolos güeyos puestos en Monza, el so feudu y onde de xuru fadrán por facer una bona carrera enfrente la so xente. Si Verstappen nun se mete en mediu esta vez, claro…

McLaren: nun dexen de repitise les ocasiones nes qu’una carrera que puede da-yos un bon garapiellu puntos a la escudería británica termina siendo un calvariu pa dalgún de los sos pilotos. Pesie a que toles torgues túvoles Alonso demientres el fin de selmana, el que lo sufrió en carrera foi Button. L’asturianu fizo séptimu y Button viose fuera de carrera a les poques vueltes del empiezu por un incidente nel que Wehrlein interpretó mal la so maniobra en pista dexándolu ensin tiempu pa frena y qu’acabó llevándolu per detrás. Dambos pilotos quedaron fuera. Bonos puntos pa McLaren, que yá ta perriba Toro Rosso na clasificación de pilotos.

Williams: probablemente aspiraben a más, y tinía la pinta nos entrenamientos y na sesión de calificación de qu’asina diba ser. Consiguieron puntuar con dambos coches, siendo Bottas octavu y Massa décimu, pero son puntos que saben a pocu viendo los resultaos de Force India. Toca siguir trabayando.

Haas: les primeres vueltes del gran premiu fueron bien entreteníes pa los equipos de la parte media de la tabla, porque viéronse upaos a los puntos gracies a tolos incidentes qu’hebo. Ensin embargu, nel casu del equipu americanu y pesie a facer una bona carrera, nun fueron quien a quedase neses posiciones y resultaron décimosegundu (Gutiérrez) ya décimoterceru (Grosjean).

Toro Rosso: otra escudería que marcha de Spa con deceición ye, ensin duldes, Toro Rosso. Ente lo descafeináu qu’anduvo Kvyat tol fin de selmana (nun ta faciendo muncho por quedase na Fórmula 1 visto lo visto en pista) y la mala suerte de Sáinz, que vio como quedaba ensin goma trasera por un reventón, l’equipu nun pudo facese con nengún puntu y vio como McLaren lu adelantaba na clasificación de constructores. Paez qu’empieza la parte más duro de la temporada con un motor ensin evoluciones y onde-yos tocará reducir daños sacando tolo que puedan del chasis y pensando en 2017.

Renault: el sustu del gran premiu vieno de la mano de Kevin Magnussen que se salía xusto al terminar Eau Rouge a l’altura de la salida del pit-lane. Anque lu víemos acoxar, súpose darréu que nun fuera nada y que ta garantizada la so presencia en Monza esti fin de selmana. Bones noticies. La verdá ye que l’arranque de la carrera pa ellos foi bien interesante, fueron de los que se beneficiaron de los incidentes, y llegaron a tar nos puntos, séptimu ya octavu, pero nun duró muncho. Al final, Palmer sólo pudo ser décimoquintu.

Manor: con Wehrlein fuera, yera cosa d’Ocon el dexar a Manor en bon llugar, y dientro la so llucha particular con Sauber, féxolo. Quedó xusto per delantre de Nasr y completó’l so primer gran premiu ensin problemes y amosando una perbona actitú. Yá quedó confirmao que d’equí a final de temporada (salvo cambios inesperaos) va quedase en Manor, ensin tener que responder a les llamaes de Renault como tercer pilotu.

Sauber: ente la irregularidá qu’amuesen ya’l tar perdiendo la batalla escontra Manor, en Sauber tienen bien poco que cellebrar. Spa nun foi una bona carrera pa ellos. Suma y sigui.