Entamó por fin la temporada 2024 en Baḥréin y, anque díbemos coles espectatives llimitaes, quedemos quiciás coles ganes de que l’añu nuevu viniera con más igualdá na parriella. Y eso que nos primeros entrenamientos, anque yera obvio que Red Bull taba escondiendo’l so potencial daba pie a pensar qu’otros equipos podíen nun tar tan lloñe. Pero llegó la clasificación a dexalo too claro: confirmar qu’Alpine entró col pie cambiáu y que, a los problemes de les persones clave que tán marchando a nivel técnicu axúntase-y un coche que paez destináu a pelear por nun ser l’últimu nes primeres carreres. Stake que paez que va a ser el so principal rival nel vagón de cola y la guerra qu’habrá ente Williams, RB y Haas por entrar en lluches un poco más arriba. Aston Martin descuélgase dientro de la zona media alta mientres los Mclaren yá llegaben sabiendo qu’esti nun diba a ser el circuitu onde más diben brillar y los Mercedes paecía que diben a competir colos Ferrari por ser los segundos coches per detrás de Red Bull. Les diferencies na clasificación, eso sí, fueron lo suficientemente axustaes pa que cualquier problema o error de manexu se pagase caru. Solo asina se desplicaben les diferencies ente compañeros como les que se dieron ente Russell (3) y Hamilton (9) per un llau y Verstappen (1) y Pérez (5) per otru. Completaben los Ferrari los primeros puestos de salida con Leclerc (2) y Sáinz (4).
Una vez s’apagaron les lluces del semáforu’l sábadu, fueron Stroll y Hülkenberg los mas perxudicaos por un toque na salida al pega-y per detrás l’alemán al canadiense que llimitó les sos posibilidaes dende la primer vuelta. Esti toque tamién afeutó a Bottas que nun foi quien a evitalo y vio cómo se dañaba parte d’un endplate delanteru. Poco a poco diben normalizándose les posiciones y los Mclaren fueron quien a adelantar a Alonso, a los que siguiría Hamilton un tiempu depués na décima vuelta. Nun hebo batalla esti añu. Mientres tanto, en cabeza, Russell tirábase-y a Leclerc qu’acusaba problemes nes frenaes por dalgún mal funcionamientu nel coche que facía que bloquiare unes cuantes veces la rueda y que tuviere problemes pa caltenese dientro de los llímites de pista. Nun acabaríen equí los problemes del monegascu yá que’l siguiente en pasalu sedría Pérez que venía con un diferencial de ritmu curiosu. Pero ye que, pa rematar, sólo una vuelta depués tuvo que ver como Sáinz,el so compañeru d’equipu, lu pasaba tamién. Eso sí, non ensin cierta llucha, Ferrari paez que mos quier tener entreteníos otra temporada.
Sicasí paez que la suerte cambió pa dalgunos nel segundu stint. Sobre too pa George Russell, al que nun-y valió entrar a cambiar les gomes primero que lo ficiera Sergio Pérez una vez qu’ésti lu tenía a mano. Nun desaprovechó’l pilotu mexicanu la oportunidá de pasalu en pista cuando volvió a dase. Depués sabríamos que’l británicu de Mercedes tuvo problemes cola unidá de potencia y la refrixeración que comprometieron la so carrera. Yá pintaba un primer y segundu puestu de Red Bull que volvía col dominiu col que zarró l’añu pasáu. Gracies a la estratexa, Leclerc foi quien a facer un undercut a Sáinz, pero esti repitió-y l’adelantamientu en pista y, nun siendo bastante, atacó a Russell llegando a quita-y el tercer puestu de la carrera.
Na vuelta 32, xusto cuando arrancaben a entrar los pilotos más madrugadores pal segundu cambiu de gomes, los mecánicos de Bottas tuvieron un problema cola tuerca y la rueda delantera izquierda que fizo que tuvieran una parada de 52 segundos, relegando dafechu al finlandés. Foi nesti cambiu de gomes nel que Hamilton foi quien a adelantar a Piastri gracies a facer el cambiu de ruedes más llueu y nun da-y opción na entrada en pista del pilotu australianu coles ruedes fríes tovía. Na vuelta 46 Leclerc devolvería-yla a Russell y recuperaría la posición tres un error del pilotu británicu que diba faciendo lo que podía col coche.
Y sí, anque nun lu mencionáremos pa nada, Max Verstappen ganó la carrera con poca más novedá que lliderala dende principiu a fin ensin nengún problema y con 22 segundos de diferencia col so compañeru. Sáinz llogró la tercer posición nuna carrera na que foi’l meyor del restu siguíu tamién pol so compañeru que pudo recuperase de los problemes del arranque de carrera. Russell nun podría ser más que quintu anque llegare a vese segundu nos primeros tramos de la llucha, siguíu por Norris, Hamilton y Piastri nuna llucha que daba a entender que les fleches platiaes taben más cerca de los McLaren que de los Ferrari nesta carrera. Siguiríen los pilotos d’Aston Martin encabezaos por Fernando Alonso y zarrando Stroll la zona de puntos. Diferentes estratexes fadríen que’l pilotu canadiense dexare pasar nes últimes vueltes al asturianu por tener más ritmu. Zhou llograría ser el primeru de la segunda mitá de la tabla, siguíu por Magnussen y los RB con Ricciardo primeru por cuenta unes órdenes d’equipu coles que Tsunoda nun se quitó de dexar claro que nun taba d’acuerdu. Detrás vendríen Albon, nun Gran Premiu bastante discretu y Hülkenberg, que fizo lo que pudo tres lo problemes na salida. Los dos Alpine d’Ocón y Gasly a continuación pa zarrar con Bottas y Sargeant, que tuvo problemes col volante y tuvo de cambialu en mitá de la carrera.
Nun dexamos nin una selmana pa dixerir l’empiezu del campeonatu y tolo que asocedió Baḥréin pa dir esta selmana de siguío hasta Arabia Saudí pa la siguiente carrera. Como siempre, vos esperamos per equí pa comentar lo qu’ellí pase.