Les montañes d’Austria traxéronnos esti domingu ecos d’actitudes del pasáu, coses que vimos nun hai tanto y qu’agora vemos replicaes dellos años depués. Como vos vinimos cuntando en resumes pasaos, Max Verstappen sigue siendo’l candidatu más importante a ganar el títulu esti añu. Sicasí, nun ta teniendo un añu tan placenteru como lo foi 2022 nin por asomu 2023. Esti 2024 ta teniendo más d’un competidor anque’l que más lu ta apertando ye Lando Norris, confirmando la torna de McLaren a lo cimero de la F1.
Ello ye que pesie al dominiu nes sesiones de clasificación y na carrera al sprint del holandés, onde pesie a los intentos nengún pilotu pudo con él, el domingu viose na situación de tener que lluchar la so posición por una serie de problemes a los que nun ta avezáu. Yá nel pasáu vimos que cuando ta sometíu a presión negativa, ello ye cuando les coses nun salen necesariamente como él quier y amás tien a dalguién presionando per detrás con posibilidaes de pasalu, la xestión del holandés ye, cuando menos, deficiente. Vímoslo en 2021 na forma de xestionar los sos enfrentamientos con Lewis Hamilton, y vímoslo n’Austria esti domingu.
Entamó’l domingu con Verstappen saliendo bien y Norris, como davezu, teniendo de defendese de los de detrás pola so dificultá pa cuayar bones salides. Russell volvió a tener una salida inspirada y per detrás más d’un pilotu foi quien a adelantar posiciones con respeutu a la salida. Verstappen foi pocu a pocu poniendo tarrén pol mediu y Norris aguantaba, calteniendo a los demás per detrás.
Sicasí, coles primeres paraes, col baille de cambiu de gomes, entamamos a ver los primeros desaxustes en Red Bull. Verstappen nun taba cómodu coles ruedes, el coche nun reaicionaba como él quería y Norris cada vegada presionaba más. La entrada de Verstappen a boxes foi replicada por Norris por dos vegaes y que na primera tuvo de frenar un pocu pa dexar pasar al holandés ya evitar un choque ente ellos, dalgo que los comisarios nun consideraron punible. Sicasí, dende esi momentu, vimos dalgo a lo que nun tamos avezaos que ye a un Verstappen desconcentráu y preocupáu al volante. O más bien a un Verstappen incapaz de controlar al 100 por cien la situación de carrera. Pocu a pocu Norris foi clavando tiempos, recortando distancies, y Verstappen siendo más irregular. La segunda parada del holandés foi lenta y permitió a Norris averase dalgo más. EL pilotu de Red Bull siguía incómodu col coche, y tuvo dellos momentos de salise de pista, destrozando dafechu les gomes.
Foi nesos momentos de debilidá cuando Norris s’arrimó más ya tentó de pasar al so rival delles vegaes. Tuvo la oportunidá de facelo pero fuese llargu y tuvo de devolver la posición. Verstappen nun paecía dispuestu a permitir que Norris lu volviera a adelantar y asina s’aseguró d’ello acabando cola carrera del inglés cerrándolu na curva pa que nun pudiera pasalu y de pasu reventando los neumáticos de dambos nel choque dalgo que foi fatal pa Norris que terminó abandonando. Verstappen tovía tuvo la oportunidá d’entrar, poner gomes blandes y acabar la carrera en quinta posición, salvando los muebles d’una carrera na que partía como favoritu. Los comisarios sancionáronlu con diez segundos, pero l’efeutu nun foi importante porque la distancia col sextu, Nico Hülkenberg, yera mayor. Norris, ensin embargu, nun pudo ver la bandera a cuadros y recibió una sanción de cinco segundos por llímites de pista.
Fuera d’esti confliutu tenemos a los tres grandes beneficiaos: per un llau George Russell, qu’heriedó una victoria cola que nin suañaba al entamar el gran premiu viendo’l ritmu de Verstappen y Norris; per otru Oscar Piastri, que tuvo nes sos manes el ganar pero al que-y faltaron vueltes; y Carlos Sáinz, que compensó’l mal resultáu d’un Leclerc con problemes dende la salida por un toque con Pérez y Piastri. El cuartu sedría Hamilton, que nun pudo facer muncho más y quintu el yá mentáu Max Verstappen. Per detrás, mui bona carrera de Haas con Hülkenberg sextu y Magnussen octavu; Pérez namás pudo ser sétimu, n’otru fin de selmana más bien discretu del mexicanu. Los dos últimos puestos de puntos ocupáronlos Ricciardo y Gasly.
Fuera de puntos quedaron Leclerc, como yá diximos, depués d’un incidente con Pérez y Piastri que lu dexó fuera de la llucha pol podiu dende bien temprano. Alonso tuvo una carrera pal escaezu, otra más, na que depués de recibir una sanción de diez segundos por un choque con Zhou, sólo pudo acabar décimoctavu. Hamilton y Albon tamién recibirían sanción por cruzar la llínia d’entrada al pitlane al facer la so parada.
Nun perdemos el ritmu porque ponemos yá rumbu a Silverstone pal siguiente gran premiu de la temporada, nel tercer d’esta primer tanda de tres grandes premios siguíos programaos nel calendariu de 2024. Demientres aterrizamos, equí vos dexamos tolos númberos d’esti fin de selmana de carreres nel Red Bull Ring.