Gran Premiu d’Austria 2016 – Carrera

Vais permitimos qu’esta entrada llegue un pocu más tarde de lo normal y que sirva de resume pa lo que foi el Gran Premiu de la selmana pasada en Spielberg enantes de poner los güeyos en Silverstone.

Dempués de que’l tiempu nun diera más que previsión d’agua pa tol fin de selmana, nun pilló a naide por sorpresa que nun parare de llover en tol fin de selmana y que, gracies a eso, viéremos cosines interesantes en calificación y carrera, por exemplu, un McLaren (el de Button) acabando quintu en calificación y llegando a ponese segundu en carrera. Cuntaba cola ventaxa de les penalizaciones de Rosberg y Vettel, pero igualmente foi’l pilotu inglés quien más-y provechu-y sacó al tiempu, como suel ser normal (nun ye raro qu’agora en McLaren nagüen por más lluvia pal finde viniente). Acabó sextu.

Vettel tornó a tener mala suerte, pinchando a mitá de carrera y quedando fuera. Rosberg paecía a piques de facese con otra victoria hasta que, llegando a la última vuelta, en Mercedes volvieron a echar les manes a la cabeza al velos tocase, quedando más perxudicáu Rosberg, que de tar primeru acabó quintu y gracies. Hamilton féxose cola victoria y colos abucheos del públicu. Segundu nel podiu tuvo Verstappen, repitiendo otra bona carrera, aprovechando tolo posible les oportunidaes y les circunstancies de carrera. Nel tercer llugar atopamos a Kimi, que como vien siendo vezu, aprovecha que nun ta’l so compañeru pa ser elli quien suba al podiu. Trabayu d’equipu ensin duldes.

Nun foi la carrera de Toro Rosso, que víen como en pocu tiempu se-yos descolgaben Kvyat primero y llueu Sáinz daqué apaecío a lo que-yos pasó a Force India, que nun pudieron ver a los sos pilotos puntuar. Tampoco nun fue la carrera d’Alonso, que tuvo bien atrás demientres parte de la carrera y terminó abandonando.

Ensin embargu, quién entá tará cellebrando ye Manor, col puntu consiguíu pol pupilu de Mercedes, Pascal Wehrlein, ensin que naide cuntara con ello. Ensin duldes, unu de los meyores del gran premiu. Haas consiguió puntos gracies a Grosjean que foi quien a metese nel puestu séptimu. Williams sólo sacaron un par de puntinos pola novena posición de Bottas. Massa tuvo de retirase.

El restu equipos siguieron na so llínia, Renault ensin dar muncho que falar y Sauber despertando dacuando.