Nun pasó una selmana y yá tuvimos la segunda cita de la temporada, otra vuelta de sábadu, lo que fizo estes primeres carreres dalgo inusuales en comparanza colo que tábemos avezaos que yera un fin de selmana de Fórmula 1. Carlos Sáinz nun podría participar nesti eventu por cuenta una apendicitis y sustituyiríalu Oliver Bearman que llegaba a Jeddah pa correr les carreres de F2 y acabaría debutando na categoría cabezalera.
El vienres disputóse ensin novedá na pole que volvería a acaparar Verstappen, Leclerc sedría quien a metese ente los dos Red Bull y Alonso cuartu. Los Aston Martin muéstrense bien competitivos nes clasificaciones anque depués en carrera paez que-yos cuesta más. Depués, por pares clasificaríen los McLaren y los Mercedes encabezaos por Piastri y Russell respectivamente. Bearman llograría un meritoriu oncenu llugar tres Stroll y Tsunoda colocaríase octavu entrando en Q3. Zhou nun podría clasificar por mor d’un golpe bien fuerte nos últimos entrenamientos llibres que nun dio tiempo a que prepararen el coche de forma amañosa pa dar un tiempu na clasificación.
Yá na carrera del sábadu, Leclerc foi quien a caltener la posición nuna salida más llimpia de lo que podía esperase d’un circuitu ente muries. Max Vertappen empezaría a facer la so carrera construyendo la distancia dende la primer vuelta y los güeyos posaríense sobre Norris que foi investigáu por un posible jump start al movese’l coche primero de qu’apagaren los semáforos pero que foi descartáu por nun quedar rexistráu como movimientu suficiente pa ganar ventaya nel transponder. Gasly tendría qu’abandonar por problemes na caxa de cambios.
Nel momentu que se permitió l’usu del DRS na segunda vuelta empezaron a movese les posiciones, con Piastri adelantando a Alonso de secute. Costaría-y un poco más Sergio Perez que nun sedría hasta un par de vueltes más tarde cuando llograría pasar a Leclerc poniendo a los dos coches de la bebida enerxética comandando la carrera.
Foi na sesta vuelta na que tuvo llugar el choque de Lance Stroll al pegar cola rueda nel muru del interior de la curva rompiendo la suspensión y torgando cualquier manexu del coche que lu llevó directu escontra les protecciones na siguiente curva. Safety car, momentu pa cambiar gomes (nesti casu cambiar a dures) y xugar coles estratexes. Entraron tolos pilotos sacante Norris, Hamilton y Hülkenberg. El xaréu qus’entamó nel pit lane pola acumulación de coches acabaría nuna sanción de cinco segundos a Pérez por salir de forma insegura nel momentu qu’entraba Alonso. Rellanzaría la carrera entós Norris per delante de Vertsappen y Hamilton. Nes lluches por posición que se dieron, Magnussen llevaría una sanción de diez segundos por atrullar a Albon contra’l muru nel intentu de pasalu. Bearman llograría pasar a midida que diba deprendiendo los trucos de manexar un F1 a Tsunoda. Nel vueltes siguientes l’orde diría iguándose a midida que los pilotos qu’entraron a cambiar gomes llograben facer que los neumáticos duros empezaren a funcionar y podíen adelantar a los coches que llevaben gomes más vieyes. Asina Verstappen recuperaría’l primer puestu pasando a Norris, Perez pasaría a Hamilton primero y a Norris depués, pa llueu facer lo propio Leclerc tres dar cuenta tamién de Piastri y ponese terceru.
Una vez se fue estabilizando la clasificación, la emoción venía nes posiciones de la parte d’atrás- Magnussen llevaría otra sanción de diez segundos tres ganar ventaya al salir de pista y nun devolver posición nuna llucha con Tsunoda a la que s’uniríen Ocón y los Williams. De fechu, el pilotu francés aprovechó una mala defensa de Tsunoda de la posición con Magnussen pa robá-y la posición. Posteriormente Albon pasaría tamién al pilotu xaponés.
Piastri intentó pasar a Hamilton pero nun-y quedó otra que ver l’aleron del Mercedes per buena parte de la carrera. Yera perdificil adelantar al coche alemán pola velocidá punta que tenía nes rectes. Como almitió’l pilotu australianu tres la carrera, fízose un espertu nel alerón traseru del Mercedes de tanto velu. Intentólo sicasí un par de veces enantes de qu’entrare’l pilotu británicu a boxes, pero nun foi quien a aguantar el coche na frenada y salióse en dambes ocasiones.
Al final, Max Verstappen ganaría col dominiu al que mos tien avezaos, Sergio Pérez llograría distancia suficiente p’aguantar el segundu puestu pesie a la sanción y Leclerc completaría’l podiu siendo l’únicu que podía ver (anque fuere a cierta distancia) a los Red Bull. Per detrás, a daqué distancia, Piastri llograría la cuarta posición calteniendo a Alonso a raya que fadría lo propio con Russell, nun Mercedes que lo pasaba mal nel curves rápides como se pudo ver nos dos coches. Bearman, que llegó siendo un pilotu de F2 y llegó a meta titulándose como pilotu de F1 nuna permeritoria sétima plaza, foi deprendiendo a midida que pasaben les vueltes demostrando que hai un bon pilotu con muncho marxe de progresión y obligando a Ferrari a tenelu en cuenta d’equí p’alantre. Norris y Hamilton siguieron na clasificación ensin ser quien a facer que l’allargar el stint y montar el neumáticu blandu-yos valiere pa ganar posiciones en pista, la baxa degradación facía que nun se dieren en realidá les diferencies que daba Pirelli na teoría. Hülkenberg completaría los puntos pa Haas. Magnussen entraría darréu pero quedaría docenu por mor de la sanción que permitió que Albon lu adelantara. Nel puestu trece quedaría Esteban Ocon y Sargeant a continuación. Yuku Tsunoda nun podría dir más alló del puestu quince tres tola carrera bregando por posición. Tampoco foi la carrera del so compañeru Ricciardo que solo destacó por escapase-y el coche a falta de dos vueltes pal final pa quedar decimosestu. Zarraríen llista los pilotos de Kick Sauber encabezaos por Bottas.
Solo queda cuntar quince díes agora pa viaxar hasta les antípodes y llegar a la carrera que venía abriendo tradicionalmente los campeonatos: Australia. ¡Ellí mos vemos!