Anque quiciás yera dalgo que se prevía, la verdá ye que cuando asoleyamos el nuestru post anterior nun cuntábemos que lo siguiente que díbemos escribir sedría non una crónica d’una carrera sinon un post de reflexón y analís. De xuru que yá tais al tanto de que, como toles otres competiciones deportives a nivel mundial, la F1 ta suspendida. Ente rumores y feches, bones intenciones y munches duldes, tovía nun tenemos claro cuando va entamar esti 2020 na máxima categoría del motor.
El gran premiu d’Australia nun llegó a cellebrase. Depués de que varios miembros de los equipos tuvieren que pasar a tar en cuarentena por sospeches de que podíen tar afeutaos, confirmóse qu’ún de los trabayadores de McLaren taba contaxáu, lo que provocó que l’equipu decidiera nun competir nel eventu. Tres hores d’alderique, de votar si’l gran premiu siguía o non, de valorar la importancia de la carrera frente a los compromisos colos patrocinadores, el vienres 13 de marzu quedó cancelada. Anuncióse un par d’hores primero de que’l circuitu de Melbourne abriera les sos puertes a los milenta fans que taben esperando pa entrar yá y que nun tiníen mui claro si taben esperando pa nada o si de verdá diben poder entrar.
Nun vamos a entrar a valorar la xestión de tou esti procesu yá que naide nun taba preparao pa lo que ta suponiendo esta situación a nivel mundial y porque creyemos que caún puede facese una idea y formase una opinión propia lleendo ya informándose de los pasos daos polos diferentes protagonistes dientro de la competición. Podemos comentar, sicasí, que pa nosotros foi una decisión acertada.
Agora toca esperar. Les previsiones falaben de que Zandvoort diba ser el primer gran premiu d’esti 2020. Ensin embargu, un comunicáu de la F1 asoleyau esti xueves confirmó que tanto Zandvoort como Barcelona y Mónaco nun van cellebrase nes sos feches previstes, ello ye nel mes de mayu. Tamién se fala d’un parón nes evoluciones de coches. Amás, la implantación de les nueves regles muévese pa 2022. Ye posible que lleguemos a branu ensin tener tovía un escenariu claru de lo que va pasar cola temporada.
Demientres les coses tornen a la normalidá, tentaremos de dir ufriéndovos la información que vaigamos recibiendo con actualizaciones selmanales pa dir esclariando un pocu’l panorama. En principiu, repetimos, la F1 nun entamaría la temporada hasta xunu a lo menos.