El añu pasáu cuando tiníemos una carrera atípica o un ganador inesperáu yera una gran sorpresa, como foi’l casu de la victoria de Carlos Sáinz en Singapur. Esti 2024 ta tornándose nun vezu lo de nun cuntar con Red Bull a lo menos pa ganar la carrera. Y ye qu’otra vuelta tuvimos otru ganador que nun ye Max Verstappen, anque esta vegada l’holandés tornó a ser el pilotu calculador al que tamos avezaes. Verstappen partía con una penalización de diez posiciones pa la carrera, pero eso nun impidió que fuera’l más rápidu’l sábadu. Sorprendió más ver a Leclerc en segundu llugar y más entavía a Pérez en terceru. Les condiciones de la pista, moyada, permitieron dellos cambios que, por exemplu, dexaron a McLaren dalgo más abaxo de lo que vien siendo vezu estes últimes carreres.
Sicasí, el domingu la hestoria foi bien distinta ya’l sol foi protagonista absolutu. Los equipos cuntaben con un bon númberu de gomes por nun tener usao nenguna’l sábadu demientres la sesión de clasificación y la degradación d’elles yera una preocupación de partida. Carlos Sáinz foi l’únicu de los diez primeros que tentó dalgo diferente al restu partiendo con gomes dures cuando’l restu lo facía con medios.
La salida foi limpia pero otra vegada volvimos a ver a Norris perdiendo posiciones. Esta vegada l’inglés diba dise llargu na primer curva, lo que permitió a Hamilton y Sáinz adelantalu. L’inglés acabaría recuperando la posición a Sáinz, pero non a Hamilton. Foi una carrera mui estratéxica en tolos garaxes, coles paraes siendo clave pa recuperar o perder posiciones. Verstappen foi ún de los primeros en parar, provocando una estampida de paraes al restu de pilotos que lu arrodiaben, sacante Sáinz que siguía cola so estratexa de partida, estremada del restu, y Norris, que foi a pie cambiáu demientres tola carrera y perdió dafechu la posición tamién col holandés.
Los más de los pilotos escoyeron una estratexa a dos paraes, hubo quien fexo más, pero George Russell, yá conocíu polo bien que xestiona gomes, decidió apostar pola parada única, dalgo que lu acabó colocando no más alto de la clasificación. Abultaba imposible que fuera quien a aguantar con eses gomes tantu tiempu, pero l’inglés foi’l primeru en ver la bandera a cuadros, siguíu mui de cerca pol so compañeru d’equipu Lewis Hamilton, que pocu a pocu foi averándose pero que nun lu pasó. El viernes les coses pintaben bien mal pal equipu alemán que tuvo de revertir los cambios qu’incorporara, tornando al coche qu’usaron en Silverstone y Hungría. Per detrás de dambos Mercedes, a pocu más d’un segundu llegó Piastri que foi aprovechándose de la batalla ente los Mercedes pa dir acortando distancies. Sicasí, l’australianu nun tendría tiempu siquier d’entrar en DRS de Hamilton enantes del final de la carrera.
Pero, el resultáu de los tres primeros diba camudar un pocu depués de la fin del gran premiu cuando conocimos la descalificación de Russell por nun llegar al pesu mínimu requeríu pola FIA en rematando’l gran premiu. Ello ye que’l ganador ye Lewis Hamilton, siguíu de Piastri y con Leclerc terceru, masimizando les oportunidaes de Ferrari nun gran premiu nel que nun cuntábemos muncho con ellos. Verstappen nun pudo alcanzar el podiu, poniendo otra vuelta sobre la mesa les carencies que ta teniendo esti añu’l Red Bull, o la meyora de rendimientu del restu, en comparación con 2023. Norris tuvo de conformase con ser quintu.
Otra deceición llevaría Pérez, que depués de partir segundu na parriella, sólo pudo sumar el puntu de la vuelta rápida, y foi sétimu. El so futuru, como yá vinimos diciendo, ta más que cuestionáu, y nun sedría raro que’l contratu que firmó a finales de xunu anovando por un añu con opción a otru quedara en nada. Per detrás d’él atopamos a Fernando Alonso y zarraron los diez primeros Esteban Ocon, que supo aprovechar bien la velocidá del Alpine y el bon rendimientu del coche esti fin de selmana, y Daniel Ricciardo.
L’únicu abandonu del gran premiu foi Zhou Guanyu qu’afonda nel mal momentu de forma del equipu Sauber esta temporada.
Parón braniegu y munches coses nes que pensar, ente descansu y descansu. Mientres torna la F1 n’Holanda, vos dexamos qu’echéis equí un güeyu a los númberos que dexó’l gran premiu de Bélxica.