Al empiezu d’esta temporada, Ferrari sorprendió col potencial del coche que montaren pa 2022 y cola posibilidá de, por fin, tornar a ganar un campeonatu del mundu. Y nesa tuvimos hasta que, pasín ente pasu, fuimos viendo que’l brillu del principiu entamaba a desapaecer y a tornase cada vegada más nun espeyismu. Esto al tiempu que Red Bull daba pasos de xigante na so evolución y se situaba con tola comodidá del mundu na primer posición de dambos campeonatos. La vuelta a les carreres depués del parón braniegu trayía de la mano la esperanza de ver a Ferrari lluchar por amenorgar la diferencia con Red Bull pero la realidá, como cásique siempre, impúsose.
Y ye que Max Verstappen dominó’l fin de selmana, ensin tregua dala y con Ferrari ensin rempuesta posible. El sábadu la sesión de clasificación tuvo un tastu distintu yá que dellos pilotos que clasificaron ente los diez primeros diben empezar la carrera’l domingu dende atrás por penalizaciones de cambiu de componentes del so monoplaza. Ente esos pilotos taben Verstappen y Leclerc. L’holandés marcó en Q3 el meyor tiempu amosando una superioridá tala que con dos minutos entá nel crono pudo baxase del coche y dar por terminada la so xornada del sábadu sabiendo que naide nun diba ser quien a superalu na llucha pola pole. Y asina foi. Nin Sáinz, nin Leclerc, nin siquier Sergio Pérez foi quien a ameyorar esi tiempu marcáu pol holandés. Con too y con eso, el pilotu de Red Bull empezó nel puestu décimocuartu con Leclerc xusto detrás. La salida podía determinar el restu de la carrera por salir dambos pilotos na mitá de la parriella, dalgo que siempre tien consecuencies por toques con rivales. Ensin embargu, la carrera del pilotu holandés foi tranquila de principiu a fin.
El propiu Christian Horner, jefe de Red Bull, comentó que Verstappen nun arranara y nun tuvo priesa de ponese alantre, si non más bien tuvo la paciencia necesario pa dir adelantando coches, aplicando bien la so estratexa hasta, a la fin, ocupar el primer puestu que nun diba a abandonar cuando entavía quedaba más de la mitá de la carrera. Demientres, metros depués de la salida, vimos los dos principales incidentes de la carrera. Per un llau, Hamilton y Alonso enriedábense nun incidente na que l’inglés zarró al asturianu y acabó montando perriba la rueda del pilotu d’Alpine, dañando’l so coche y siendo’l primer abandonu de la carrera. Alonso pudo continuar ensin problema nengún.
Per otru llau, Latifi perdió’l control del so coche depués de que se-y escapara d’atrás y pisar la grava, dalgo qu’obligó a otros pilotos a esquivalu, siendo Bottas el mayor perxudicáu. El pilotu finlandés d’Alfa Romeo evitó la colisión pero acabó na grava, y yá nun pudo salir d’ella. Esti incidente provocó’l coche de seguridá, momentu qu’aprovecharon dellos pilotos pa cambiar gomes, ente ellos Leclerc.
Dende esti momentu, la carrera foi una sucesión d’adelantamientos, xestión d’unes gomes que degradaben muncho más de lo esperao y recuperación de posiciones por parte de los pilotos que partíen, en principiu, fuera de sitiu, casu de Verstappen y Leclerc, pero tamién otros como yel’ casu d’Ocon o Gasly. Tanto Esteban Ocon como’l so compañeru Fernando Alonso, tuvieron una bona carrera y dambos puntuaron, dalgo que marcó la diferencia na llucha pol cuartu puestu nel campeonatu de constructores y sobre too depués de que nengún de los pilotos de McLaren pudieran puntuar. Norris partía d’atrás, penalizáu tamién por cambios nel coche y Ricciardo, anque tuvo dellos momentos de la carrera ente los diez primeros, a la fin terminó otra vuelta per detrás del so compañeru d’equipu, lloñe dambos de puntuar (Norris P12, Ricciardo P15).
Sí puntuó Williams, con Albon. El pilotu tailandés tamién tuvo una bona sesión de clasificación que tuvo recompensa’l domingu con un puntu que, anque poco, ye un pasín más pa la escudería inglesa. Tamién sumó Aston Martin, con Vettel. Mesmo él que’l so compañeru tuvieron una carrera bastante curiosa pesie a que la so sesión de clasificación nun foi brillante. Pierre Gasly foi otru que sacó bon partíu a la carrera yá que partió dende’l pitlane y acabó puntuando en octavu llugar. El so compañeru Tsunoda nun tuvo tanta suerte y acabó nel puestu P13. Hai que dicir que’l pilotu xaponés tamién partía de mui atrás por mor de los cambios nel so monoplaza.
Verstappen dominó y Sergio Pérez, anque nun foi quien a siguir el ritmu del so compañeru, acabó ocupando’l segundu llugar del podiu. Carlos Sáinz, que partía del primer llugar de parriella por mor de la penalización de Verstappen, nun pudo aguantar munchu tiempu a Pérez y tuvo de conformase col tercer llugar que cásique tuvo a piques de perder con Russell. El pilotu inglés amosó una perbona xestión de les gomes ellí onde otros degradaben muncho más rápido. Eso lu favoreció y lu ayudó a dir recortando tiempu con Sáinz, anque nun foi suficiente. Per detrás llegó Fernando Alonso, qu’en principiu diba ser sextu pero acabo siendo quintu por una penalización impuesta a Leclerc. Consciente de que lo más que podíen facer yera ser quintos, Ferrari pidió al so pilotu qu’entrara pa tentar de facer la vuelta rápida y asina, a lo menos, evitar que Verstappen sumara’l puntu estra. Coles prieses, Leclerc sobrepasó’l llímite impuestu nel carril de pit lo que supunxo una penalización de cinco segundos que fizo que Leclerc perdiera’l quintu llugar con Alonso y quedara, amás, ensin el puntu estra de la vuelta rápida.
Foi una carrera pa olvidar pa Ferrari pero tamién pa Mercedes, que nun tuvo nin cerca de lo que fizo n’Hungría. Haas nun tuvo bon rendimientu en nengún momentu del fin de selmana y quedaron no fondero la clasificación (Magnussen P16 y Schumacher P17) acompañaos del McLaren de Ricciardo (P15) y de Latifi (P18). Alfa Romeo namás vio la bandera a cuadros con Zhou, pero fízolo en P14, un resultáu bastante probe pal equipu. Bottas, como yá diximos, tuvo d’abandonar.
Pesie al dominiu de Verstappen, nun podemos dicir que fuera una carrera aburrida. Vimos un bon númberu d’adelantamientos, bones estratexes y dellos pilotos aprovechando les desgracies d’otros pa subir na clasificación. Sicasí, creyemos que la llucha pol campeonatu de pilotos ta más que decidida: con noventa y tres puntos de ventaya col so compañeru d’equipu, Sergio Pérez (que pasa per delantre de Leclerc pa ocupar agora’l segundu llugar, dexando al monegascu terceru con Sáinz cuartu a quince puntos) nun vemos posible que Max Verstappen pierda esti campeonatu. La cuestión ye saber cuándo va ser. De momentu, ponemos rumbu a Zandvoort, onde l’holandés cuerre en casa y tien toles papeletes pa sumar otra victoria pal so historial.