Gran Premiu d’Alemaña 2019

La llei de Murphy trabaya en niveles insospechaos. Basta que dalguién diga que la F1 ye aburrida, qu’hai que camudala, que’l so final ta cerca pa que les carreres empiecen a ser de lo meyor que tenemos visto en tiempu. Porque sí, Alemaña va pasar a la historia como una d’eses carreres. Austria y Silverstone yá ganaran esi nome, pero nun cuntábemos que Hockenheim diba merecéselu tamién. La teoría fala de qu’esti va ser l’últimu gran premiu d’Alemaña nesti circuitu pero dempués de lo que vimos el domingu igual les coses empiecen a camudar.

SÁBADU

La sesión de clasificación nun traxo sorpreses na pole, anque sí nos pilotos que la disputaron. Vettel y Leclerc, los dos pilotos Ferrari, nun pudieron siquier competila: l’alemán, con un fallu nel turbo del coche, quedó fuera na Q1, fechu qu’aprovechó Stroll pa colase na Q2 per primer vegada esta temporada. El so compañeru, pudo llegar a Q3 pero ensin posibilidá de dar siquier una vuelta pa ponese na pole. Los entrenamientos fueron bien positivos pa dambos y Ferrari tinía razones pa ser optimista’l domingu, pero les sos miseries tornaron esti sábadu. Al final, pole pa Hamilton, siguíu de Verstappen y de Bottas.

Rescampla la presencia de Pérez y Grosjean en bones posiciones ente los diez primeros y tamién de Hülkenberg nel so gran premiu de casa. Deceición nun llau del garaxe de McLaren porque Sáinz sí pudo entrar en Q3 pero Norris nun pasó de Q2.

Con estes blimes, que situaben el focu de l’atención no que pudiera facer Vettel p’adelantar dende l’últimu llugar, llegó’l domingu.

DOMINGU

Y col domingu llegó…l’agua. Dempués de ver lo que foi la carrera, entiéndese muncho meyor la emoción de munches de les persones que vieron que’l gran premiu diba ser en moyao. El coche de seguridá fexo a los coches dar delles vueltes de formación hasta asegurase de que la so presencia nun yera necesaria. La salida foi en parriella, anque falóse de la posibilidá de facela en marcha, al estilu WEC. Tolos pilotos partieron con gomes d’agua y dempués d’un par de vueltes detrás del coche de seguridá yeren munchos los que pidíen qu’entamara la carrera.

Pa tol agua que taba acumulao y lo que taba cayendo, hai que dicir que foi una salida bastante limpia ensin mayor problema. Sí ye verdá que fueron munchos los pilotos que perdieron trazada y terminaron esplorando les escapatories, pero ensin consecuencies. El respetu al pilotu y al agua fueron protagonistes. La salida de Verstappen foi un pocu una copia de lo que vimos n’Austria. Cuando tolos pilotos que lu arrodiaben yá se poníen en marcha, él nun avanzaba, perdiendo tola ventaya que ganara’l sábadu. Bottas rápidamente se colocó segundu, pesie a salise un pocu del trazáu y Kimi Räikkönen, terceru.

Nestos primeros momentos de carrera llegamos a ver a tres coches en paralelo, buscando l’adelantamientu, nun momentu del gran premiu nel que’l DRS nun taba permitíu. Vettel, na vuelta dos, yá taba nel puestu catorce. L’alemán supo aprovechase de la prudencia de los coches de la cola de la parriella pa dir adelantándolos y acortando distancies cola cabeza, qu’ocupaba Hamilton. Nesti momentu la carrera empezaba a ponese emocionante y víemos batalles ente dellos pilotos como Pérez y Magnussen.

El mexicanu foi’l primer protagonista negativu de la carrera: fexo un trompu que lu acabó llevando contra’l muru, ensin posibilidá de continuar. Foi’l primer abandonu de la carrera y provocó’l primer coche de seguridá, situación qu’aprovecharon pilotos como Vettel y Albon, que fueron de los primeros en parar pa poner gomes intermedies, dalgo que copiaron el restu de pilotos, cola esceición de Magnussen y Stroll, que decidieron siguir en pista. El cambiu de gomes supunxo que viéramos entavía más salides de pista ya errores de tolos pilotos. Vettel, na vuelta ocho, yá taba nel sétimu llugar, y pasaría nesos puestos gran parte del restu de la carrera. L’alemán foi ún de los pilotos que dexó momentos más vistosos, protagonizando un intentu d’adelantamientu a Räikkönen que’l finlandés aprovechó pa, a so vez, adelantar a Magnussen. La carrera, dende bien ceo, foi mui dinámica.

Magnussen acabó almitiendo que l’apuesta de nun parar a cambiar gomes fuera una mala decisión, y entró na vuelta nueve. Hamilton, mientres, marcaba vuelta rápida tres vuelta rápida y tinía la carrera totalmente controlada. Amás, la pista diba secando mui rápido, anque los equipos tiníen un güeyu puestu nel radar de lluvia, qu’anunciaba agua a cada pocu. Sicasí, pesie a que la pista diba ameyorando, los puntos nos que quedaba agua estancao tornáronse en pistes de patinaxe pa los pilotos que pasaben perriba d’ello.

Na vuelta quince, llegó l’abandonu de Daniel Ricciardo. L’australianu rodaba en puntos cuando’l so motor dixo basta y tuvo de parar el so coche. Esto provocó un coche de seguridá virtual qu’aprovecharon dellos pilotos como Leclerc y Hülkenberg, al que llamaron a pits col tiempu xustu pa pasar pel llau drechu del bolardo d’entrada al carril de boxes, dalgo a lo que tán obligaos los pilotos.

Foi na vuelta dieciséis cuando los equipos entamaron a considerar les gomes más blandes como una opción, anque naide paró pa intentalo. De fechu, Leclerc rodaba a mui bon ritmu con intermedios nuevos. Na vuelta diecisiete activóse, por fin, el DRS.. Dos vueltes más tarde, Sáinz salíase de pista, pero cola bona suerte de nun quedar engancháu na gravilla nin contra’l muru. El pilotu madrilanu pudo tornar a pista y continuar col so gran premiu. Podemos dicir que nesti momentu, los pilotos entamaben a quexase del estáu de les gomes, sobremanera Verstappen, que vía como Leclerc, qu’entrara unes vueltes enantes, diba amenorgando la distancia ente ellos.

La vuelta ventidós marcó’l momentu nel que los equipos entamaron a montar blandes: Magnussen foi’l primer pilotu, tornáu en coneyu d’Indies pal restu. Tolos equipos taben pendientes del rendimientu del pilotu danés pa tomar una decisión colos sos propios pilotos. L’agua nun pasaba de ser orbayu pero los pilotos tiníen problemes p’atopar adherencia. Na vuelta venticuatro, Vettel, ensin nada que perder, entró pa montar gomes blandes y dos vueltes más tarde fexo lo mesmo Verstappen, que punxo medios, dalgo que copió Bottas na siguiente vuelta. El pilotu holandés fexo un trompu al pocu tiempu de facer la so parada y yera evidente que nun taba conforme cola decisión.

El tercer abandonu llegó na vuelta ventisiete. Lando Norris, que tuviera hasta’l momentu una carrera discreta, abandonó’l trazáu pa sacase del medio al ver que’l coche perdía potencia y quedaba paráu nuna de les escapatories. El so incidente provocó otru coche de seguridá virtual, qu’aprovechó Leclerc pa parar, mesmo que Hamilton, que montó gomes blandes nuna parada demasiao llarga pa los intereses del británicu.

Tábemos pendientes de cómo sacaben el coche de Norris de pista cuando la imaxe nos devolvía a Leclerc escontra’l muru. Na vuelta ventinueve, el pilotu monegascu perdió’l control del coche, nuna maniobra mui asemeyada a la que l’añu pasáu protagonizó’l so compañeru d’equipu cuando amás taba nuna bona posición pa ponese a tiru de victoria. El coche de seguridá tuvo de volver a ponese en pista y los pilotos, otra vegada más, aprovecharon pa facer paraes. Vettel, montó intermedios. Mientres, Hamilton salíase de pista chocando contra’l muru y frayando l’alerón delanteru, anque pudo siguir. L’inglés aprovechó pa entrar en pits pero non siguiendo les regles d’entrada, lo que-y valió, más tarde, una penalización de cinco segundos. Pa enriba, la so parada pilló al equipu ensin preparar, ensin les gomes correutes y el morru nuevu, lo qu’alargó tol procesu muncho más de lo necesario y dexó a Hamilton lloñe del llideralgu qu’unes vueltes primero taba nes sos manes. Tamién Bottas tuvo problemes a la hora d’entrar en boxes, anque ensin penalización.

Nestos momentos, el primer llugar yera pa Verstappen, que replicaba un pocu lo visto n’Austria: una salida mui probe pero que terminaba pagando la pena. Rescamplaba tamién la posición de Hülkenberg y d’Albon na vuelta treinta y cuatro, que yeren segundu y cuartu respeutivamente. L’alemán aguantó tolo posible a los Mercedes, pero dambos recuperaron les sos posiciones y na vuelta treinta y ocho yá taben segundu (Bottas) y terceru (Hamilton). L’inglés foi investigáu tamién por dir demasiao despacio demientres ún de los coches de seguridá, pero nun llevó penalización dala.

Na vuelta cuarenta, Räikkönen tamién facía una visita a les alredores del trazáu, ensin más consecuencies que la perda de posiciones, dalgo que viendo lo visto yera un mal menor. De fechu, una vuelta más tarde llegó’l quintu abandonu de la carrera. Nico Hülkenberg, que rodaba a un pasu del podiu acabó tamién de visitante del muru, provocando otru coche de seguridá que fexo que Verstappen parara pa montar intermedios mesmo que Vettel, qu’echó más tiempu del deseyau na so parada.

Na vuelta cuarenta y cinco Racing Point dio’l pasu que los llevaría a ún de los meyores resultaos de la temporada. Lance Stroll montó gomes blandes cuando’l restu entavía miraba al cielu a ver si cayía agua. Foi una decisión valiente, que rápido entamó a dar resultaos provocando una visita casi masiva a los garaxes pa copiar lo que ficiera’l pilotu canadiense, que gracies a esto pasó a lliderar la carrera. Kvyat, tamién en gomes blandes y ensin nada que perder, taba nel puestu terceru y marcando vuelta rápida tres vuelta rápida.

Con once vueltes pa terminar la carrera, Hamilton cometió’l so segundu erru de la carrera, faciendo un trompu que cásique lu dexa fuera de puntos (recuperólos gracies a la penalización que sufrieron los Alfa Romeo). Entró en pits a cambiar gomes pero nun hebo muncho que facer. Nesti momentu, Stroll taba a piques d’alcanzar el podiu, rodando en cuartu llugar, con Sáinz per detrás en quintu. Creyíemos que la carrera yá diba estabilizar, pero na vuelta cincuenta y siete foi Bottas quien visitó’l muru, estrozando l’alerón delanteru y provocando otru coche de seguridá, que diba ser yá l’últimu del gran premiu pesie qu’entavía tuvimos otru abandonu. Gasly calculó mal la so frenada cuando diba adelantar a Albon y acabó col so alerón delanteru rotu y fuera del gran premiu.

Verstappen vio otra vegada la bandera a cuadros, siguíu por Vettel que remontó dieciocho posiciones pa colocase segundu y Daniil Kvyat sumó’l so tercer podiu, el segundu na hestoria de Toro Rosso y doblete pa Honda na so nueva era na F1. Cuartu foi Stroll, nuna bona actuación del canadiense que suel aprovechar bastante les condiciones cambiantes de carrera y quintu Sáinz, que pesie a la salida de pista tuvo un bon rendimientu y sumó otru puñáu de puntos pa McLaren, qu’asienta na cuarta posición del mundial. Per detrás, en sestu atopamos a Albon, que mesmo que Kvyat fexo un gran trabayu anque perxudicáu poles decisiones estratéxiques que, nesta ocasión, beneficiaron un pocu más al so compañeru. Nel sétimu y octavu llugar atopamos a los dos Haas, qu’otra vegada tuvieron el so momentu en pista, anque ensin consecuencies. Aprovecháronse de la penalización de los dos Alfa Romeo, que foron penalizaos con treinta segundos por recibir ayuda dende’l muru nes vueltes de formación. Esto fexo que Hamilton y Kubiça, que taben fuera de los puntos, xubieran posiciones pa quedar novenu y décimu, sumando asina Williams el so primer puntu nesta temporada. Fuera de los puntos, xunto a los Alfa, quedó Russell nel puestu once.

Agua. Siete abandonos. Cuatro coches de seguridá y dos virtuales. Dieciocho posiciones remontaes por un pilotu que’l sábadu nin siquier pudo competir en clasificación. Tercer podiu de la so carrera pa ún de los tres primeros. Quiciábes estos seyan los aspeutos más llamatibles del gran premiu pero ye verdá que ye difícil quedase con ún solu. Lo que ta claro ye qu’esta foi una de les meyores carreres en munchu tiempu y que paez que la F1 nun taba tan muerta como paecía.

Dientro d’unos díes llega’l gran premiu d’Hungría, l’últimu enantes del parón de branu y escenariu, en munches ocasiones, de grandes premios memorables. Mientres esperamos a que llegue’l domingu pa esfrutalo, equí vos dexamos tolos númberos del gran premiu d’Alemaña:

Clasificación

Pos Pilotu Q1 Q2 Q3
1 Lewis Hamilton 1:12.852 1:12.149 1:11.767
2 Max Verstappen 1:12.593 1:12.427 1:12.113
3 Valtteri Bottas 1:13.075 1:12.424 1:12.129
4 Pierre Gasly 1:12.991 1:12.385 1:12.522
5 Kimi Räikkönen 1:13.066 1:12.519 1:12.538
6 Romain Grosjean 1:13.146 1:12.769 1:12.851
7 Carlos Sainz 1:13.221 1:12.632 1:12.897
8 Sergio Perez 1:13.194 1:12.776 1:13.065
9 Nico Hulkenberg 1:13.186 1:12.766 1:13.126
10 Charles Leclerc 1:12.229 1:12.344
11 Antonio Giovinazzi 1:13.170 1:12.786
12 Kevin Magnussen 1:13.103 1:12.789
13 Daniel Ricciardo 1:13.131 1:12.799
14 Daniil Kvyat 1:13.278 1:13.135
15 Lance Stroll 1:13.256 1:13.450
16 Lando Norris 1:13.333
17 Alexander Albon 1:13.461
18 George Russell 1:14.721
19 Robert Kubica 1:14.839
NC Sebastian Vettel NT

Carrera

Pos Pilotu Tiempu Vueltes
1 Max Verstappen 1:44:31.275 64
2 Sebastian Vettel +7.333 64
3 Daniil Kvyat +8.305 64
4 Lance Stroll +8.966 64
5 Carlos Sainz +9.583 64
6 Alexander Albon +10.052 64
7 Romain Grosjean +16.838 64
8 Kevin Magnussen +18.765 64
9 Lewis Hamilton +19.667 64
10 Robert Kubica +24.987 64
11 George Russell +26.404 64
12 Kimi Räikkönen +42.214 64
13 Antonio Giovinazzi +43.849 64
14 Pierre Gasly NT 61
NC Valtteri Bottas NT 56
NC Nico Hulkenberg NT 39
NC Charles Leclerc NT 27
NC Lando Norris NT 25
NC Daniel Ricciardo NT 13
NC Sergio Perez NT 1

Previa del Gran Premiu d’Alemaña 2019

L’añu pasáu, el gran premiu d’Alemaña marcó’l principiu del final de les oportunidaes de Ferrari y Sebastian Vettel de ser otra vegada campeones del mundu na F1. Cola so victoria en Silverstone de 2018, paecía que nada podía dir mal a los coches coloraos. Sicasí, Hockenheim y un erru incomprensible del pilotu alemán que lu acabó mandando fuera del circuitu y contra les barreres, condergaron la temporada y la victoria de Hamilton nun foi más qu’una amuesa de lo que diba ser el restu de carreres.

Esti fin de selmana tornamos a Alemaña, con Mercedes d’aniversariu y corriendo en casa dempués de la so victoria en Silverstone. Nun sabemos si la carrera alemana va ser igual de vistosa que foron les dos pasaes, y sobre too si pensamos que’l campeonatu cada vegada paez tener menos emoción no que cinca a los primeros puestos, pero como siempre dicimos, hai bien de coses a les que mirar nel restu de la parriella.

Non sólo Mercedes cuerre en casa. Tamién Sebastian Vettel, necesitáu d’una victoria que, anque nun paez que vaiga camudar muncho les coses, de xuru va valer pa zarrar les boques que yá lu quieren sacar de Ferrari. Tamién ta en casa Nico Hülkenberg, qu’esta selmana almitía que Renault nun taba dando lo que s’esperaba y que la so primer parte de la temporada taba siendo bastante deceicionante.

El rendimientu de McLaren esti añu ta siendo una de les coses más llamatibles, non sólo pol fechu de que tán cuartos na clasificación y ye evidente que recuperaron parte de la forma que llevaba años perdida, si non tamién pol fechu de que los sos dos pilotos tán ufriendo una imaxe muncho meyor de la que s’esperaba d’ellos, sobre manera nel casu de Norris siendo’l so primer añu na F1.

Nel trazáu de Hockenheim cuntamos col potencial de Mercedes pa marcar el ritmu pero tamién cola necesidá per parte de los sos dos rivales inmediatos d’arrancai la victoria al llíder del campeonatu. Nun esperamos grandes sorpreses y la lóxica lleva a pensar que va ser Mercedes quien xuba a lo cimero del podiu, pero yá sabemos lo que pasa cola lóxica nes carreres de F1 en munches ocasiones.

Munchos equipos lleguen con delles meyores, buscando amenorgar les distancies. Haas y Racing Point tán faltos de rempuestes, y siguen siendo quiciabes los más febles nel campeonatu, xunto a Williams, qu’al so ritmu continúen dando pasos alantre. El resultáu de Russell en Silverstone, que sedría negativu pa otros pilotos, nun dexa de ser positivu nel casu del pilotu británicu.

Preparámosnos pa otru gran premiu emocionante, colos güeyos puestos non sólo no que pase nos primeros puestos si non, y cásique con más razón por tolo que se ta xugando ehí, na mitá de la tabla.

Estos son los horarios pa esti fin de selmana n’Alemaña y la información del circuitu:

GRAN PREMIU D'ALEMAÑA
Circuitu HOCKENHEIMRING
HORARIOS
VIENRES 26/07/2019
LLIBRES 1 11:00
LLIBRES 2 15:00
SÁBADU 27/07/2019
LLIBRES 3 12:00
CLASIFICACIÓN 15:00
DOMINGU 28/07/2019
CARRERA 15:10

Y equí tenéis la información sobre les gomes pa esti fin de selmana en Hockenheim:

Gran Premiu de Gran Bretaña 2019

A vegaes paez que la F1 nun tien términu mediu. D’unes cuantes carreres siguíes qu’aburren a quien les ve a otru par que nun te dexen despegar los güeyos de la pista. Austria yá nos ficiera pasalo bien y Silverstone vieno a danos la razón, sí que ye facía falta, de por qué ye ún de los eventos del añu nel calendariu.

Coles condiciones cambiantes demientres la fin de selmana, como ye vezu nes tierres de Northamptonshire, lleguemos al gran premiu sabiendo que taba anováu pa cinco años más dempués d’un alcuerdu que, en pallabres de los xestores del eventu, ye beneficiosu pa ellos y bloquia cualquier competencia per parte d’un supuestu gran premiu en Londres nun futuru. Yá dende’l vienres tuvimos coses interesantes y el sábadu nos entrenos llibres siguíemos cola dulda de quién diba coronase na pole y facese cola victoria’l sábadu. Asina lo viemos.

SÁBADU

Ye mui frecuente que si Lewis Hamilton nun queda primeru nes sesiones de llibres, sobremanera na última, pero tien una distancia curtia con quien llidera acabe consiguiendo la pole. Albidrábemos que yera lo que diba pasar nesta ocasión pero Valtteri Bottas apaeció pa quitanos la razón y pa dexar a los fans del inglés cola miel nos llabios. 0,006 separaron al finlandés del so compañeru d’equipu, abondo pa sumar una pole más a la so cuenta y da-y un estra de motivación pal domingu.

Per detrás de dambos Mercedes clasificó Charles Leclerc que tampoco nun tuvo mui lloñe d’esa pole. El pilotu monegascu tuvo tol fin de selmana bastante más inspiráu que’l so compañeru Sebastian Vettel que namás pudo ponese sestu, per detrás de dambos Red Bull, y que tuvo a piques de quedar fuera de Q3. Hai que rescamplar la fin de selmana de selmana de Pierre Gasly, siempre dientro de los cinco primeros tanto en llibres como na clasificación. El pilotu francés amosó nesti gran premiu un gran rendimientu, perriba de lo que nos tien fechos a ver esta temporada. El restu del grupu de los diez primeros foi pa los dos Renault, con Ricciardo superando a Hülkenberg (sétimu y décimu), Lando Norris, qu’otra vegada tuvo una sesión de clasificación al altor de pilotos muncho más esperimentaos qu’él y Alexander Albon, del que podemos dicir casi lo mesmo que Norris.

Nel apartáu de deceiciones atopamos a los Haas. Tanto Magnussen como Grosjean tuvieron una clasificación probe. Anque’l francés a lo menos foi quien a entrar na Q2, Magnussen clasificó nel puestu dieceséis, mui perbaxo de lo que vimos, por exemplu, n’Austria onde foi quintu. La confusión continua nel garaxe estauxunidense. Los dos Alfa quedaron a les puertes d’entrar en Q2 con bones opciones pa la carrera, siguíos de Sáinz, que nesta ocasión nun pudo colase ente los diez primeros p’acompañar al so compañeru Norris. Racing Point, como ye vezu, nun pudo clasificar más arriba que nel puestu quince con Sergio Pérez. Stroll, na so llínia, nun pasó de Q1.

DOMINGU

Pesie al resultáu del sábadu daqué facía pensar que Hamilton diba salir victoriosu de Silverstone. De xuru nun salió como él creyía de mano. Bottas defendióse mui bien en pista, evitando que l’inglés se punxera en nengún momentu en primer posición y tuvo de ser la suerte la que decidiera y diera al campeón del mundu’l primer puestu que nun diba dexar hasta ver la bandera a cuadros.

La salida del gran premiu de Silverstone foi limpia nos puestos cabezaleros. Per detrás, los dos Haas tuvieron un incidente ente ellos que terminó dexándolos fuera, primero a Magnussen y llueu a Grosjean. Bottas salió bien mesmo que Hamilton, pero’l finlandés nun dexó en nengún momentu que l’inglés-y quitara la posición que ganara’l sábadu. Sí ye verdá que les primeres vueltes, Hamilton nun dexó d’atacar al so compañeru y llegó a adelantalu en dalgún momentu pero la maniobra-y foi devuelta rápido y Bottas siguió primeru. Hamilton relaxó entóncenes la presión y dexó que’l so compañeru amarrare la so primer posición.

El baille de paraes entamó con Gasly que rodaba ente los seis primeros y buscaba la reaición de Ferrari. Consiguióla nel llau de Leclerc y de Verstappen. Dambos pilotos, con historia yá dende Austria, pararon al tiempu y foi nesi momentu nel que vivimos otru de los momentos de la carrera, con los dos coches rueda con rueda nel carril de pitlane hasta la salida. Verstappen púnxose per delantre faciendo valer el trabayu del so equipu, pero’l pilotu monegascu terminó adelantándolu al pocu dempués d’un erru del pilotu holandés.

Bottas taba primeru cuando fexo la so primer parada na vuelta 17. Hamilton escoyó continuar en pista, optando por una estratexa a una parada, confiando quiciás n’un coche de seguridá. Nun tuvo d’esperar muncho porque na vuelta 20, Antonio Giovinazzi perdía’l control del so coche y acaba na gravilla, provocando’l coche de seguridá y dando la oportunidá a munchos de los pilotos qu’entá nun pararan de tener una parada de baldre. Asina, Bottas siguió en pista, Hamilton montó gomes más dures y pudo asegurase’l siguir en pista’l restu de la carrera. Demientres el coche de seguridá taba en pista, tamién aprovecharon pa parar Verstappen (que yá parara) y Vettel. Ferrari escoyó parar al pilotu alemán y dexar a Leclerc fuera pa paralu una vuelta más tarde, decisión que lu fexo perder la so posición y quedar per detrás de Vettel, que taba terceru, y dambos Red Bull, cuartu y quintu.

Dende la marcha del coche de seguridá, tuvimos varios focos d’atención en pista: per un llau, la vieya llucha Leclerc y Verstappen, con movimientos que tuvieron nel llímite del reglamentu y que trayíen a la cabeza posibles penalizaciones que nun vimos. Pero tamién vimos batalles ente Norris y Ricciardo, y más tarde ente Leclerc y Gasly. Nun podemos tampocu escaecer lo que vimos un pocu más abaxo ente Albon y Räikkönen. Los rookies d’esti añu tán dexando claru’l motivu pol que los escoyeron pa tar pilotando na F1.

Por si nos abultaba pocu lo que teníemos visto hasta’l momentu, na vuelta 36, díbemos a sumar otru eventu más. La batalla ente Ferrari y Red Bull taba agora instalada en Vettel y Verstappen. Colo que nun cuntábemos yera col erru del pilotu alemán que calculó mal la maniobra del so rival, frenó tarde y acabó dando col so morru na trasera del Red Bull, mandándolos a dambos fuera de pista. Anque col fondu dañáu, Verstappen pudo continuar, pero perdiendo la so posición con Gasly y Leclerc. Vettel túvolo pior y tocó-y entrar a cambiar el morru, quedando dafechu la so carrera terminada ehí. Amás, tuvo de sumar diez segundos de penalización por causar el coche, con lo que terminó nel puestu dieciseis. A los espectadores esti incidente féxonos alcordanos de lo que vimos en Baku hai un par d’años ente Ricciardo y Verstappen, na que’l pilotu holandés pasó pol mesmu momentu anque nesa ocasión con menos suerte pues quedó fuera de carrera.

Les últimes vueltes de carrera fueron tenses nel garaxe de Mercedes. Les gomes de Hamilton entamaben a dar señales d’agotamientu y Bottas taba averándose al pilotu inglés, baxando la distancia ente ellos a menos de lo que dura una parada. El finlandés paró na vuelta 26 y al pocu informó de que sintía unes vibraciones estrañes nel coche, polo que l’equipu dexó d’insistir a Hamilton pa que parara. Sicasí, la insistencia tornó cuando Bottas se desfizo de los problemes y volvió a recortar distancia. Les últimes vueltes de Hamilton tuvieron dedicaes a protexer les sos gomes pa poder llegar primeru a la bandera a cuadros.

El pilotu inglés tuvo’l sangre frío de, coles gomes gastaes y sabiendo que diba ganar la carrera, facer la vuelta rápida de carrera pa redondear un domingu perfeutu. Ye la so sesta victoria en Silverstone, y otru doble podiu pa Mercedes. Leclerc foi terceru, faciendo un pocu menos amarga la tarde de Ferrari.

Como comentábemos del sábadu, Gasly tuvo un gran rendimientu tamién esti domingu, siendo cuartu y aprovechando les desgracies del so compañeru, que terminó quintu, y de Vettel. Per detrás de dambos, Carlos Sáinz llevó’l so McLaren al puestu sestu, depués de que Norris se desinflara y namás pudiera terminar nel puestu once, perxudicáu pola estratexa escoyida. Nel puestu siete, el Renault de Ricciardo qu’anque nun tuvo una carrera brillante pero atropó bonos puntos pal equipu xunto a Hülkenberg qu’acabó décimu. Entavía nun son quien a ponese per delantre de McLaren, pero dir sumando con dambos pilotos ye ensin duldes una bona noticia pa la escudería francesa.

Kimi Räikkönen dio un pocu de brillu al fin de selmana d’Alfa Romeo que col abandonu de Giovinazzi namás pudo sumar col finlandés. Kvyat, pesie a tener una clasificación bien probe, consiguió dos puntos mui valiosos pa él y pal so equipu. Albon clasificó nel puestu doce y tuvo dalgún problema que torgó la so parada por riesgu llétricu.

Racing Point tuvo otru fin de selmana pal escaezu. Sergio Pérez tuvo un accidente que lu dexó ensin alerón delanteru y tuvo que parar, viendo asina toles sos oportunidaes desapaecer y terminando nel puesto diecisiete. Stroll nun lo fexo muncho meyor y namás pudo ser décimoterceru. Sicasí, nun son too cares llargues na parte baxo de la tabla. Williams consiguió la so meyor clasificación hasta’l momentu gracies a George Russell, que llevó al so monoplaza hasta la décimocuarta posición, otra vegada per delantre de Kubiça. Bona carrera del inglés na so primer visita a Silverstone nun F1.

Son munches les coses que pasaron en Silverstone, munches les reflexones y conclusiones que podemos dir sacando, y tamién munchos los númberos que nos dexó. Mientres nos preparamos pa viaxar a Hockenheim, equí vos dexamos tolo que dio en cifres el gran premiu de Gran Bretaña:

Clasificación

Pos Pilotu Q1 Q2 Q3
1 Valtteri Bottas 1:25.750 1:25.672 1:25.093
2 Lewis Hamilton 1:25.513 1:25.840 1:25.099
3 Charles Leclerc 1:25.533 1:25.546 1:25.172
4 Max Verstappen 1:25.700 1:25.848 1:25.276
5 Pierre Gasly 1:26.273 1:26.038 1:25.590
6 Sebastian Vettel 1:25.898 1:26.023 1:25.787
7 Daniel Ricciardo 1:26.428 1:26.283 1:26.182
8 Lando Norris 1:26.079 1:26.385 1:26.224
9 Alexander Albon 1:26.482 1:26.403 1:26.345
10 Nico Hulkenberg 1:26.568 1:26.397 1:26.386
11 Antonio Giovinazzi 1:26.449 1:26.519
12 Kimi Räikkönen 1:26.558 1:26.546
13 Carlos Sainz 1:26.203 1:26.578
14 Romain Grosjean 1:26.347 1:26.757
15 Sergio Perez 1:26.649 1:26.928
16 Kevin Magnussen 1:26.662
17 Daniil Kvyat 1:26.721
18 Lance Stroll 1:26.762
19 George Russell 1:27.789
20 Robert Kubica 1:28.257

Carrera

Pos Pilotu Tiempu Vueltes
1 Lewis Hamilton 1:21:08.452 52
2 Valtteri Bottas +24.928 52
3 Charles Leclerc +30.117 52
4 Pierre Gasly +34.692 52
5 Max Verstappen +39.458 52
6 Carlos Sainz +53.639 52
7 Daniel Ricciardo +54.401 52
8 Kimi Räikkönen +65.540 52
9 Daniil Kvyat +66.720 52
10 Nico Hulkenberg +72.733 52
11 Lando Norris +74.281 52
12 Alexander Albon +75.617 52
13 Lance Stroll +81.086 52
14 George Russell +1 vuelta 51
15 Robert Kubica +1 vuelta 51
16 Sebastian Vettel +1 vuelta 51
17 Sergio Perez +1 vuelta 51
NC Antonio Giovinazzi NT 18
NC Romain Grosjean NT 9
NC Kevin Magnussen NT 6

Previa del Gran Premiu de Gran Bretaña 2019

Hai carreres que tán tocaes cola maxa de la F1 y que, anque nun seyan interesantes, siempre son una de les cites más esperaes del calendariu. Podemos dicir que Silverstone ye una d’elles. Ún de los circuitos míticos con una historia detrás que desplica tola emoción que despierta añu tres añu. Tanto da si non toles carreres fueron interesantes, si’l pilotu de casa nun gana o si llueve, Silverstone va enllenase de xuru y los güeyos de quienes nun pueden más que velo dende casa nun van perder detalle.

Nun llegamos nun momentu emocionante nel campeonatu. Hai delles carreres que paez que la xente yá asumió que ta too vendío y que mal se tien de dar pa que Hamilton nun seya campeón per sesta vegada. Sicasí, depués de lo que vimos n’Austria les ganes d’otru gran premiu d’eses calterístiques aterricen en Silverstone. Descritu como ún de los meyores circuitos del calendariu polos más de los pilotos, ye ensin duldes una cita de les que tán bien marcaes y que tolos equipos naguen por vivir. Pero non toos van col mesmu enfotu: Ferrari yá almitió que Ferrari en Silverstone nun suele ser sinónimu d’ésitu y tal paez que lleguen equí con resignación. O quiciás cola prudencia de nun vender una victoria que llueu nun va llegar, como ta siendo vezu esta temporada. Nun podemos escaecer que l’añu pasáu foi Vettel quien se punxo no cimero del podiu.

La silly season entavía nun ta dando muncho que falar, anque yá tenemos el so primer titular oficial: McLaren para los rumores sobre’l futuru de los sos pilotos confirmando a dambos pa 2020. Y ye qu’estos díes lleíemos en prensa que Red Bull comentara qu’Alonso, el bicampeón y pilotu de McLaren hasta l’añu pasáu, contautara con ellos col enfotu de competir de la so mano. Sicasí, nun paez que vaiga ser too tan cenciello y l’equipu almitía que, tando Honda con ellos, el retornu d’Alonso a la F1 nes files de los toros coloraos nun diba ser posible. Paez qu’Honda nun quier volver a trabayar col asturianu. Munchos ven nel movimientu de McLaren una manera d’asegurase a dos pilotos que tán amosando la so calidá y bon trabayu xuntos pero tamién una puerta zarrada a Alonso por si quixera tornar.

Esti añu en Silverstone van debutar dos ingleses que tán faciendo un perbón trabayu coles ferramientes coles que cuenten. Lando Norris y George Russell. Ye cenciello falar de lo bien que lo ta faciendo Norris con un McLaren qu’esti añu sí que ta rindiendo y dando a los sos pilotos la oportunidá de competir. Russell, ensin embargu, ta peleando col coche más lentu de la parriella, xunto a un compañeru qu’aterrizó nel equipu con una espeutación que ponía tolos güeyos enriba d’él dexando a Russell nun segundu planu del qu’agora ta saliendo. Nun son poques les vegaes qu’esta temporada’l pilotu inglés quedó per delantre del so compañeru mesmo’l sábadu que’l domingu nun coche que nun ta al altor del restu. Cuidamos qu’en Silverstone nun seya mui distinto a lo que vimos hasta agora, pero la motivación estra de correr en casa puede ayudar a que Williams y Russell brillen un pocu más de lo que ye avezao esta temporada.

Tamién cuerre en casa’l llíder del campeonatu, Lewis Hamilton. En teoría, Mercedes tendría na so mano poder facese cola victoria’l domingu anque yá comentemos que l’añu pasáu la teoría nun terminó tornándose práutica. La victoria de Vettel garró col pasu cambiau a Hamilton y a los sos fans y cuidamos qu’esti añu nun van querer repitir. Al llau, Bottas tendrá ente manes la tarea complicada de poner sombra al so compañeru nun intentu por caltener vives les sos opciones al campeonatu.

La parte medio de la tabla sigue bastante apertada, anque con McLaren con daqué distancia col quintu clasificáu. Los de Woking van pasu ente pasu amarrando esi cuartu puestu pol que tanto naguaben n’años pasaos. Les meyores que lleven dende Montmeló tán funcionando-yos a ellos bastante meyor qu’a los sos rivales. Yá falemos abondo de les miseries de varios de los equipos d’esta zona: les de Renault, que nun consiguen tener dos grandes premios siguíos colos sos dos pilotos contentos, les de Haas, que siguen ensin entender qué pasa los domingos con un coche que ye capaz de clasificar quintu los sábados y les de Racing Point que cada vegada ven menos davezu los puntos. Carrera a carrera, les declaraciones y espeutatives d’estos tres equipos son menores o quiciábes más prudentes, pa suavizar les deceiciones de los domingos.

Nel otru llau podemos situar a Alfa Romeo, que tres pasar delles selmanes perdíos fuera de puntos, paez que dieron cola clave nel coche y agora son equipu a tener en cuenta nestos puestos. Ellos y Toro Rosso son dos de los competidores colos que cuntar nesti gran premiu.

Paez que Silverstone tien el futuru aseguráu nel calendariu hasta 2024, con una cláusula que lu protexe d’un prosible GP en llondres.

Equí podéis atopar tola información y horarios sobre’l circuitu y más abaxo les gomes que se van usar en tol fin de selmana:

GRAN PREMIU DE GRAN BRETAÑA
Circuitu SILVERSTONE CIRCUIT
HORARIOS
VIENRES 12/07/2019
LLIBRES 1 11:00
LLIBRES 2 15:00
SÁBADU 13/07/2019
LLIBRES 3 12:00
CLASIFICACIÓN 15:00
DOMINGU 14/07/2019
CARRERA 15:10

Gran Premiu d’Austria 2019

Nun hai perda. La F1, añu tres añu, repiti’l mesmu patrón: un equipu domina perriba’l restu y paez que’l campeonatu va decidise nes primeres carreres del añu. Los equipos rivales nun son a tar al altor. Les carreres tan entreteníes pero’l momentu clave llega cuando hai una d’elles que ye especialmente aburrida y, dacuando, vien precedida d’una decisión de los comisarios que xenera bien de polémica. El mundu del motor entama dende ehí a criticar la competición, a dicir que nun hai futuru, que la F1 ta morriendo si nun lo fexo yá…y un llargu llistáu de llamentos. Añu tres añu vemos estes premises repitise. Cuando paez que yá nun hai forma d’igualo, ye entonces cuando la maxa de la F1 retorna. Esti añu tocó en Spielberg, pente los montes austriacos y en territoriu Red Bull. La meyor carrera de lo que llevamos de temporada (sí, esto tamién se repiti en dalgún momentu del añu) llegó n’Austria, nel novenu gran premiu del campeonatu 2019.

SÁBADU

Yá’l sábadu nos preparemos pa un gran premiu que nun siguía los patrones de los caberos. Mercedes diben mui fuerte, sí, pero nun taben rindiendo como davezu. Hamilton tuvo dellos alcuentros colos pianos que nun lu dexaron mui contentu y Bottas, nos llibres, tuvo un accidente que lu dexó fuera de la segunda sesión d’entrenamientos. Nun fueron los únicos, tamién Ferrari y sobre too’l Red Bull de Verstappen prebaron dello.

Hai que dicir que Ferrari tampoco nun s’escondió’l fin de selmana, pero la lóxica facía albidrar que diba tar ente los dos pilotos Mercedes el facese cola pole. Nuna sesión de clasificación enllena d’incidentes pero cásique colos mesmos protagonistes nes tres partes, Leclerc consiguió pasar perriba’l restu de pilotos p’algamar la so segunda pole de la temporada. El so compañeru Sebastian Vettel nun pudo facer una vuelta na Q3 siquiera por un problema nel coche, poníase pindia la carrera dende bien ceo pal pilotu alemán. Los dos Mercedes, mui blandos en clasificación, nun pudieron col pilotu monegascu. Hamilton quedó en segundu puestu pero tuvo penalización de tres posiciones por zarrar a Räikkönen na primer sesión de clasificación. Bottas sólo pudo ser cuartu y Verstappen quedó ente medies de dambos.

Per detrás, otra perbona sesión pa McLaren. Sáinz tenía penalización, asina que diba salir últimu de toles formes, pero dambos pilotos amosaron bon rendimientu na clasificación y Lando Norris dexó’l so coche sestu, per detrás de Kevin Magnussen que tamién tenía penalización. Bon sábadu tamién pa los Alfa Romeo. Dambos pilotos entraron ente los diez primeros y clasificaron per delantre del Red Bull de Pierre Gasly, que foi novenu xusto per delantre d’un Vettel que nin salió a facer tiempu.

Más abaxo, Racing Point suma y sigue. Nengún de los dos pilotos pasó a Q2, anque Pérez quedó per delantre de Stroll. Renault tuvieron mui floxos, nun pudieron nin averase a los diez primeros namás qu’hasta’l puestu doce con Hülkenberg. Albon partía con penalización el domingu, polo que la so sesión foi más bien conservadora. Kvyat tinía na so mano pasar a la siguiente tanda pero atopóse con tráficu y una salida de pista torgó la so vuelta.

Con estes blimes, llegó la carrera del domingu.

DOMINGU

En Francia tuvimos una salida a tonu col restu del gran premiu: tranquila y daqué aburrida. N’Austria tamién fuimos en sintonía. Leclerc reaicionó bien y caltuvo la so posición d’iniciu. Verstappen quedó clavau, circunstancia qu’aprovecharon el restu de pilotos. L’holandés, al llegar la primer curva perdiera seis posiciones. El más beneficiau del incidente foi Lando Norris, que llegó a colocase terceru per delantre del Mercedes de Hamilton, pero nun duró muncho y les coses tornaron a la normalidá. Sicasí, nun lo punxo fácil y Hamilton tuvo de pelear la posición. El rendimientu de McLaren esti añu ameyoró tanto que pueden permitise hasta lluchar en pista con Mercedes. De fechu, tamién lu vimos llueu pone-y les coses complicaes a Vettel p’adelantalu y bonos momentos en pista con Kimi Räikkönen que tamién se benefició del problema de Verstappen y peleó con Norris pol tercer puestu hasta que Hamilton los pasó a dambos.

Darréu, los pilotos fueron garrando posiciones y paecía que víemos un pocu l’esquema de lo que diba ser el restu de la carrera: Leclerc a bon ritmu perseguíu por Mercedes, Vettel adelantando y Verstappen intentando iguar el problema de salida. El primer eventu de carrera protagonizólu Kevin Magnussen que recibió penalización por asitiase mal na parriella de salida. El pilotu danés pagólo con un drive through que desfizo la so carrera dafechu. De toles formes, nel momentu de la penalización rodaba fuera de los puntos, asina nun fexo más qu’afondar la llaceria. Grosjean nun diba muncho meyor y les miseries de Haas siguieron repitiéndose n’Austria.

El baille de paraes nun tardó en llegar. Ferrari tomó la decisión de parar a Vettel inmediatamente dempués de Bottas, dambos pilotos entraron al tiempu. De mano la decisión foi perbona, porque tando dambos equipos ún al llau del otru en los pits, la llegada de Vettel torgaba una salida rápida del pilotu finlandés de Mercedes, dalgo que l’alemán podía aprovechar pa recortar la distancia ente ellos en pista. La teoría yera esa, pero sabemos que Ferrari nun suel llevar bien la práutica, y nesti casu amosólo una vegada más. Cuando Vettel llegó a facer la so parada, los mecánicos nun taben preparaos pa ello. Les gomes llegaron tarde col retrasu consiguiente. Bottas, con una parada un poco más llarga de lo que quería, escapó sicasí más rápido de lo que Ferrari planeaben mientres el so pilotu quedaba atrulláu nuna parada eterna por falta de preparación del so equipu.

Hamilton y Leclerc siguieron en pista pero nun tardaron en parar. L’inglés nun taba contentu col coche, anque paecía talo coles gomes, dalgo que tenía a munchos pilotos preocupaos. L’alerón delanteru centró l’atención del equipu demientres la parada y tuvieron de facer un cambiu, pero nun sirvió p’ameyorar el rendimientu del coche, que siguió rodando nos puestos altos pero non al altor de lo que nos tien avezaos. Mientres esto pasaba, Verstappen, diba escalando posiciones y poniéndose cada vegada más cerca de Bottas.

Con unes grades enllenes de naranxa n’honor d’él, el pilotu holandés recuperó rápido del problema de la salida y la so carrera nun dexó d’ameyorar. Rodaba terceru dempués de toles paraes con Bottas mui cerca. El so adelantamientu al pilotu finlandés fexo ruxir a les grades y nun había quien parara al holandés. Pero nun foi cenciello, ello ye qu’enantes del adelantamientu un mesaxe de radio facía aguantar la respiración al sintir al pilotu dicir que taba perdiendo potencia. Sicasí, la suerte acompañó al toru coloráu. El problema quedó iguáu llueu y nun tuvo problema pa pasar al pilotu de Mercedes, xenerando otra fola d’allegría nes grades.

El siguiente yera un Leclerc que nun cometía erru dalu dende la salida y que caltenía un bon ritmu. Dende esti momentu l’oxetivu de Verstappen púnxose en ganar la carrera, daqué impensable nel momentu de la salida dempués de vese octavu adelantáu polos sos rivales. Leclerc foi pasín ente pasu viendo como Verstappen recortaba la distancia cómoda que tinía y nun tardó en llegar el momentu más intensu del gran premiu y que llueu llevaría a dambos pilotos a ver a los comisarios.

Les maniobres de Verstappen fixeron que Leclerc tuviera de salise del trazau pa evitar males mayores ensin sitiu pa salir de la curva. Dambos pilotos llegaron a tocase, anque ensin consecuencies, y lóxicamente Leclerc nun quedó conforme con ello. Anque paecía que nun había nada que parare a Verstappen, el pilotu de Ferrari vendió caru’l llideralgu que tanto trabayara dende que les lluces s’apagaren un ratu primero. Pero la suerte taba del llau de Verstappen nesti intre y nun hebo nada que lu parara. Si la grada ruxera fuerte col adelantamientu a Bottas pol segundu puestu, l’estruendu del adelantamientu a Leclerc fexo tremar los montes austriacos qu’arrodien al circuitu. Con menos de dos vueltes pal final, Verstappen garró’l primer puestu que nun soltó hasta ver la bandera a cuadros delantre d’un Leclerc fondamente enfadáu.

Dambos pilotos tuvieron que dir a ver a los comisarios n’acabando la carrera y dempués d’atender a los medios, pero éstos nun sancionaron l’incidente y Verstappen confirmó asina la so victoria. Nel podiu, el más mózu de la F1, acompañolos Valtteri Bottas, el meyor Mercedes n’Austria. Hai que rescamplar, amás, que ye la primer victoria de Honda dende 2006, cuando venciera n’Hungría con Jenson Button al volante. Trece años y munchos problemes dempués, tornaron a lo cimero del podiu.

Vettel tuvo una carrera más discreta que’l so compañeru y foi quien a acabar per delantre de Hamilton, que foi quintu. Per detrás, Lando Norris n’otra gran carrera del rookie inglés qu’esta vegada pudo rendir al máximu hasta’l final. Sáinz que partía dende atrás acabó octavu nuna fantástica carrera del pilotu madrilanu qu’almitió que les meyores qu’incorporaron nel gran premiu de Catalunya tán dando bonos resultaos. Nel sétimu llugar quedó Pierre Gasly que llegó a ser dobláu pol so compañeru d’equipu. Nos puestos novenu y décimu atopamos a los dos Alfa Romeo, amuesa de que l’equipu despertó del lletargu nel que llevaba somorguiau delles carreres.

A piques d’entrar en puntos atopamos al Racing Point de Sergio Pérez. Lance Stroll, el so compañeru d’equipu terminó décimocuartu, sumando otra carrera deceicionante pa la escudería. Otros que nun pueden tar contentos col resultáu son Renault. Dambos pilotos tuvieron perdíos bona parte de la carrera, ensin dar muncho de sí y acabando nos puestos doce (Ricciardo) y trece (Hülkenberg). Mal momentu p’amosar debilidá col puxu d’Alfa Romeo ya’l bon rendimientu de McLaren que nun para de meter distancia col quintu clasificáu nel mundial de constructores.

Toro Rosso y Haas tampoco nun tienen motivos d’allegría. Pesie al bon resultáu del sábadu, nengún de los pilotos de Haas tuvo siquier oportunidá d’averase a los puntos y nel casu de Toro Rosso, nun vimos muncho d’ellos en pista. Magnussen acabó penúltimu, con Grosjean nel puestu dieciséis mientres qu’Albon foi décimoquintu y Kvyat décimosetimu.

Hai rumores de Kubiça podría nun acabar la temporada con Williams. Nun hai motivu de sorpresa nesa información, si se confirma. N’Austria, Russell volvió a quedar perriba del so compañeru d’equipu, y de fechu tamién del Haas de Magnussen, pero’l pilotu polacu quedó atrapáu nesa última posición otru gran premiu más. Caltienen la regularidá pero’l rendimientu sigui dando pasos alantre muncho más pequeños.

Dexamos atrás los montes austriacos pa ponenos en marcha hacia la campiña inglesa pal Gran Premiu de Gran Bretaña, nel circuitu de Silverstone, en dos selmanes. Ente que llega la fecha, equí vos dexamos tolos númberos d’esti gran premiu n’Austria:

Clasificación

Pos Pilotu Q1 Q2 Q3
1 Charles Leclerc 1:04.138 1:03.378 1:03.003
2 Lewis Hamilton 1:03.818 1:03.803 1:03.262
3 Max Verstappen 1:03.807 1:03.835 1:03.439
4 Valtteri Bottas 1:04.084 1:03.863 1:03.537
5 Kevin Magnussen 1:04.778 1:04.466 1:04.072
6 Lando Norris 1:04.361 1:04.211 1:04.099
7 Kimi Räikkönen 1:04.615 1:04.056 1:04.166
8 Antonio Giovinazzi 1:04.450 1:04.194 1:04.179
9 Pierre Gasly 1:04.412 1:03.988 1:04.199
10 Sebastian Vettel 1:04.340 1:03.667
11 Romain Grosjean 1:04.552 1:04.490
12 Nico Hulkenberg 1:04.733 1:04.516
13 Alexander Albon 1:04.708 1:04.665
14 Daniel Ricciardo 1:04.647 1:04.790
15 Carlos Sainz 1:04.453 1:13.601
16 Sergio Perez 1:04.789
17 Lance Stroll 1:04.832
18 Daniil Kvyat 1:05.324
19 George Russell 1:05.904
20 Robert Kubica 1:06.206

Carrera

Pos Pilotu Tiempu Vueltes
1 Max Verstappen 1:22:01.822 71
2 Charles Leclerc +2.724 71
3 Valtteri Bottas +18.960 71
4 Sebastian Vettel +19.610 71
5 Lewis Hamilton +22.805 71
6 Lando Norris +1 vuelta 70
7 Pierre Gasly +1 vuelta 70
8 Carlos Sainz +1 vuelta 70
9 Kimi Räikkönen +1 vuelta 70
10 Antonio Giovinazzi +1 vuelta 70
11 Sergio Perez +1 vuelta 70
12 Daniel Ricciardo +1 vuelta 70
13 Nico Hulkenberg +1 vuelta 70
14 Lance Stroll +1 vuelta 70
15 Alexander Albon +1 vuelta 70
16 Romain Grosjean +1 vuelta 70
17 Daniil Kvyat +1 vuelta 70
18 George Russell +2 vueltes 69
19 Kevin Magnussen +2 vueltes 69
20 Robert Kubica +3 vueltes 68