Cuando l’añu pasáu McLaren anunciaba que Jenson Button diba siguir venceyau a la escudería pero n’un rol de tercer pilotu totalmente pasivu, la mayor parte de la xente saquemos la conclusión de que yera una forma elegante de retiralu y entendimos que la carrera d’Abu Dhabi diba ser la última na que viéramos al inglés.
Por si llegáis tarde a la información, tábemos equivocaos. Esti fin de selmana de gran premiu en Mónaco, envede tener a Alonso al volante, vamos tener de nuevo a Button. Alonso decidió probar a garrar un monoplaza pa les 500 milles d’Indianápolis, dalgo que se-y ta dando bastante bien, y dexó’l so asientu vacíu pa que lu ocupara’l so antiguu compañeru d’equipu. Va ser sólo pa un gran premiu, pero quiciás seya esta la meyor opción y onde McLaren tenga más posibilidaes si les coses salen medianamente bien.
Aterrizamos nel principáu, na ciudá de Montecarlo, pa dexanos perder, a partir del xueves (alcordaivos qu’en Mónaco la folixa formulera empieza de xueves por ser festivu’l vienres) peles sos estreches ya emblemátiques cais. Llegamos n’un punto perinteresante del campeonatu, con la batalla en dambos campeonatos que nun da tregua nin amuesa yá un favoritu que tea destacándose perriba’l restu.
Falar de favoritos en Mónaco paeznos que ye lo mesmo que nun dicir nada, porque cásique cualquier pilotu con un buen coche y un pocu suerte y bon facer pue ser favoritu. Ta claro que les apuestes van siguir de la mano de Ferrari y Mercedes y los pilotos de dambos equipos, pero nun podemos descartar a Red Bull nin muncho menos a Force India, sobre too dempués del bon gran premiu que ficieron en Sochi. Vienen fuerte.
Como dicíemos, ye esti un gran premiu au los equipos de la parte baxo de la clasificación rasquen puntos, como yá fizo l’añu pasáu Marussia con Pascal Wehrlein o n’años anteriores Jules Bianchi pa esi mesmu equipu. Por eso Mónaco ye ún de los favoritos del calandariu pa fans pero tamién p’aquellos equipos que confíen en facelo un pocu bien y asina facese con un bon puñáu de puntos.
Tai sollertes, una de les xoyes de la Fórmula Uno ta a piques d’empezar. Tornamos a Mónaco, tornamos a les cais de Montecarlo y equí vos dexamos tolo que necesitais saber sobre esti circuitu de lleenda.