Son munches les veces que dexamos que nos allume tol glamour de la Fórmula Uno y escaecemos que nes categoríes inferiores les coses son bien distintes. Estos últimos díes recibíemos un par de noticies d’eses qu’encueyen les coraes y que nos faen ver una realidá distinta a la velocidá que lleva la F1. N’una de les carreres de F4 del domingu en Donington Park, un gravísimu accidente dexaba a un rapaz de 17 años ensin les dos piernes, y esti fin de selmana pasáu otru nenu, esta vez de 11, dexaba la so vida nel asfaltu del Circuitu Fernando Alonso en La Morgal.
Cuando llees estes coses y te das cuenta de qu’estos nenos teníen munchísimes ilusiones na cabeza, de xuru montaos en dalgún d’esos monoplazas que vemos cada dos selmanes nos circuitos de tol mundo, yes consciente del peligru que s’escuende tres d’esti deporte y que percibimos poco poles grandes meyores que demientres toos estos años se tán incorporando. Enantes de metenos dafechu na crónica del gran premiu de Sochi, queríemos dexar equí’l nuestru humilde homenaxe a estos dos pilotos, el recuerdu pal que nos dexó y la fuercia pal qu’agora tien d’entamar la so vida de nuevo.
Y toca aterrizar en Rusia pal cuartu gran premiu de la temporada. Con Vettel de llíder y Ferrari a tres puntos de Mercedes nel mundial de constructores, el pasu de les carreres ta consiguiendo enganchanos namás por ver si Vettel ye quien a seguir pasando perriba’l restu o si Mercedes son quien a borrar les duldes qu’asomaron na carrera pasada. Y, con permisu d’estos dos equipos, taremos sollertes a los movimientos per detrás, con McLaren que, en teoría, podría dir meyor que nes carreres pasaes, con Williams y la necesidá de Stroll de facer dalgo qu’arranque dalgún aplausu a favor, con Force India y la racha de Ocon de tres diez puestos nes tres carreres disputaes, con Haas ya’l fin de la mala suerte de Magnussen, con Renault y la llucha de Palmer por volver entrar na Q3, con Sauber y Wehrlein con ganes de puntuar por primer vegada col so nuevu equipu, con Red Bull y dambos pilotos deseyando subise a ún de los peldaños del podiu , y con Toro Rosso y les ganes de volver a puntuar (nun escaecemos que Kvyat cuerre en casa).
Podéis consultar tola información sobre’l circuitu de Sochi equí.