Y de China al desiertu. Concretamente a Baḥréin. Y vuelta a los horarios que nun nos faen madrugar. Esti gran premiu tien tantos amigos como enemigos: dende los que dicen que yá, pa entamar, nun debería tar faciéndose un gran premiu nel país hasta los que creen que ye una de les cites más importantes del calendariu sobre too dende que s’optó por facela carrera nocturna. Como pasa con casi toles carreres, hai opiniones y preferencies pa toos.
El casu ye que llegamos a esti tercer gran premiu de la temporada con dos pilotos, d’equipos distintos, empataos a puntos, con una victoria caún, y dos equipos separtaos por un puntu nel mundial de constructores. Paez que nin pidiéndolo a propósito podíemos tener un entamu de temporada más interesante.
Ensin embargu, nun son too sorrises en Ferrari pesie al bon comienzu d’esti 2017. Dellos medios fixéronse ecu de les declaraciones de Sergio Marchionne sobre l’estáu de forma actual de Kimi, que nun fueron nada positives. A nós paeznos que ye un poquín temprano pa xulgar la forma d’un pilotu por mucho que l’otru que tengas yá ganara una carrera. La temporada ye bien llarga y tolos que siguimos la Fórmula Uno sabemos que, en dellos casos, los comienzos nun son pa nada determinantes.
Al marxe de la carrera, onde vamos tar sollertes a lo que se faga na cabeza y a los equipos “medianos” que vienen dando guerra y espectáculu no que llevamos d’añu formuleru, hai un par de noticies a comentar.
Per un llau, la futura participación de Fernando Alonso nes 500 milles d’Indianápolis el próximu 29 de mayu, cita que lu obliga a perder el míticu Gran Premiu de Mónaco. Ta claro que la confianza d’Alonso nuna recuperación del equipu pa eses feches ye nula, polo que pue permitise’l dexar un fin de selmana en blanco sabiendo que, probablemente el resultáu vaiga a ser el mesmu que si compitiera. Sicasi tamién ye verdá que Mónaco ye un circuitu onde les oportunidaes de puntuar pa los que nun tienen vezu de facelo aumenten. El so substitutu sedrá Jenson Button que, anque nun siguió mui de cerca les primeres carreres de la temporada, siguía en nómina como tercer pilotu quiciás previendo circunstancies como la que se va a dar en mayu.
Per otru llau, por fin vamos poder ver a Pascal Wehrlein competir a los mandos del Sauber, totalmente recuperáu yá del accidente que tuviera nel RoC y de xuru dispuestu a facer por contrarrestar estos dos grandes premios perdíos y los comentarios que llevantó la so ausencia nes dos primeres cites.
Por últimu, na mañana del xueves, Renault anunciaba qu’Oliver Rowland diba ser el so pilotu de desarrollu. Amás, el británicu va competir na Fórmula 2 col equipu DAMS.
Too llisto pa poder esfrutar un nuevu gran premiu d’esta temporada 2017. Equí vos dexamos daqué información sobre’l circuitu pa que nun perdáis detalle. Y esta ye la información que proporciona Pirelli sobre la carrera: